جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

دفتر والی قندهار: فردی که می‌خواست جنرال رازق را ترور کند بازداشت شده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

به دنبال نشر گزارش‌ها در مورد جلوگیری از یک حمله انتحاری بر جنرال رازق، فرمانده پولیس قندهار در جنوب افغانستان، دفتر مطبوعاتی والی قندهار می‌گوید فردی که می‌خواست این حمله را انجام بدهد بازداشت شده است.

قدرت‌الله خوشبخت، سخنگوی والی قندهار به خبرنامه گفت که احمدالله سرگند، مسئول رادیو کلید دو ماه پیش به اتهام ارتباط با تروریستان بازداشت شده بود و روز گذشته نیروهای امنیت ملی دفتر او را بازرسی کرده‌اند.

او گفت که نیروهای امنیت ملی از دفتر این خبرنگار مواد منفجره را که در مایک جاسازی شده بود کشف کرده‌اند. آقای خوشبخت گفت که فرد بازداشت شده می‌خواسته با مقام‌های ولایت قندهار مصاحبه کرده و در جریان مصاحبه مواد منفجره جاسازی شده در مایک را انفجار بدهد.

به گفته‌ی سخنگوی والی قندهار، در حال حاضر از احمدالله سرگند تحقیق می‌شود و پس ختم تحقیق جزئیات بیشتر و این‌که او با کدام گروه‌ها و افراد در ارتباط بوده است، به رسانه‌ها معلومات ارایه می‌شود.

این درحالی است که شام روز گذشته رسانه‌ها گزارش داده بودند که این خبرنگار می‌خواسته جنرال رازق را ترور کند اما پیش از آن‌که موفق به این کار شود، بازداشت شده است.

این سومین بار است که پس از 2013 میلادی از ترور جنرال رازق، یکی از مردان قدرتمند جنوب افغانستان توسط مایک جلوگیری می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان