جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
13 بازدید

شکنجه شوکه آور دختر 4 ساله افغان در ایران

خواندن 2 دقیقه
5
(1)

رسانه‌های ایرانی گزارش داده اند که یک دختر چهار ساله افغان پس از ضرب و شتم شدید به شفاخانه منتقل شده است. محمد رضا عسکریان زاده، مدیر روابط عمومی بهزیستی شهر اصفهان گفته با آن که هویت این کودک چهار ساله کاملا مشخص نشده اما به احتمال زیاد این دختر افغانستانی است.

این دختر چهار ساله که خودش را زهرا معرفی کرده، پنج شنبه هفته گذشته در حالی که در یکی از پارک‌های خمینی شهر در بین پتو پیچ شده و رها شده بود، توسط چند تن از شهروندان اصفهان به شفاخانه منتقل شد.

دکتر کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از عمل جراحی شکستگی ران پای راست این کودک خبر داده و گفته که این کودک مورد ضرب و شتم شدید در ناحیه سر، صورت و شکستگی ران سمت راست واقع شده بود و پس از انتقال به شفاخانه اقدامات اولیه درمانی برای او آغاز شده است.

آقای جهانپور وضعیت او را خوب توصیف کرده و گفته که اولین عمل جراحی این کودک موفقیت آمیز بوده است.

voilence-2

تاکنون گزارشی در مورد آزار جنسی به این کودک اعلام نشده اما او به شدت آسیب جسمی و روانی دیده است. پزشکان در تلاش اند که وضعیت جسمی و روحی این کودک چهار ساله، بهبود یابد.

این اولین بار نیست که یک کودک افغان در ایران مورد لت و کوب و آزار و اذیت قرار می‌گیرد. پیش از این ستایش قریشی، دختر 6 ساله افغان از سوی یک نوجوان ایرانی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته و پس از آن به قتل رسیده بود. به دنبال قتل ستایش قریشی، چندی پیش دولت ایران قاتل او را اعدام کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان