جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

5 مورد خونبار برای داشتن فرزند که ارزش یک بار خواندن را دارد

خواندن 4 دقیقه
0
(0)

فرزند آوری و داشتن فرزند بخش مهم برای تشکیل خانوانده و ازدواج دو فرد پنداشته می شود. در این میان فرزند آوری  برای بسیاری از زنان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بسیاری از زنان به خاطر نازایی مورد سوالات فراوان قرار می گیرند. اما برخی از موارد وجود دارد که برای به دست آوردن فرزندی این زنان زندگی خود و دیگران را تباه می کنند. در مواردی زنان حتی دست به قتل زده تا صاحب فرزندی شوند؛ بهایی که هرگز ارزش داشتن فرزند را ندارد.

در هند

هندوستان از جمله کشورهای است که برای نازایی زنان حاضر اند حتی رحم خود را نیز به اجاره دهند. در هند خانواده‌ها پول هنگفتی را به زنی داده و رحم او را اجاره می‌کنند که از این طریق هم به فرزند خود برسند و هم زنی که رحم خود را به اجاره گذاشته است به پول برای ادامه زندگی برسد. در سال ۲۰۱۴ در هند ۱۲۴۰۰۰ زن رحم خود را به اجاره داده بودند. در هند شهر کوچکی به نام اناند که اصطلاحا به پایتخت «رحم اجاره‌ای» هند می باشد، معروف شده است.

زنانی که رحم خود را در هند به اجاره می‌دهند
زنانی که رحم خود را در هند به اجاره می‌دهند

در آمریکا

اما در آمریکا با فراتر از رحم اجاره ای می توان برخورد کرد. به عنوان نمونه در ۱۹ دسامبر  ۲۰۱۷ میلادی، اریکا زنی که فرزند نداشته، وارد خانه کارولینا فلورس دوست‌اش می‌شود و با نوزاد شش هفته‌ای او فرار می‌کند. اریکا باردار بوده و وقت زایمانش در ماه جنوری بوده، اما فرزندش سقط شده و به هیچ کس اطلاع نداده بود و وانمود می‌کرد که باردار است تا این که به خانه دوستش فلورس رفته و او را کشته و با نوزادش فرار می‌کند. به همه خبر می‌دهد دخترش به دنیا آمده. اما پلیس اف‌بی‌آی رد نوزاد گمشده را در خانه اریکا پیدا می کند.

کورینا رابرتز

در مورد دیگر زن ۲۹ ساله نیویارکی محکوم به حبس ابد شد. کورینا رابرتز که در ماه جون سال ۲۰۰۹ به خاطر داشتن فرزندی، هیر اسنیفی دوستش را که ۲۱ سال سن داشت به قتل رساند و شکمش را با تیغی برید و جنین‌اش را گرفت. دوست پسر کورینا، کورینا و نوزاد را داخل وان حمام پیدا کردند ولی این جنین هرگز نفس نکشید.

korina
کورینا رابرتز، زن ۲۹ ساله نیویارکی محکوم به حبس ابد شد

اشلی واید

همزمان باین در نمونه ای دیگر در ایالات متحده، به تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۱۵ میلادی اشلی واید دوستش را به بهانه گرفتن هدیه عروسی به خانه‌اش دعوت می‌کند. اما اشلی به جای دادن هدیه به انجیک ساتون، خرخره او را بریده تا نتواند جیغ بزند سپس نوزاد‌اش را از شکمش بیرون می‌کشد و با نامزد خود تماس می‌گیرد که او بچه‌دار شده و فکر می‌کند کسی را کشته است. زمانی که اندرو پریلوو به خانه او می‌آید‌ جسد مادر واقعی را پیدا می‌کند و به پلیس زنگ می‌زند. نوزاد زنده مانده بود ولی ران پای راست این نوزاد به اثر چاقو پاره شده بود.

ashley
اشلی واید

گلوریا ویلیامز

در مورد مشابه، ویلیامز در سال ۱۹۹۸ وانمود کرده پرستار است و نوزادی را از شفاخانه دزدیده که تنها ۸ ساعت از به دنیا آمدنش می‌گذشته است و مثل دختر خودش بزرگ کرده است. الکسیس مانیکو وقتی فهمید مادر ۵۱ ساله‌اش به جرم آدم‌ربائی دستگیر شده شوکه شد. الکسیس از این موضوع یک سال پیش با خبر می‌شود ولی نمی‌خواسته مادرش به دردسر بیفتد. مادر واقعی الکسیس همیشه باور داشته دختراش زنده است و هر سال برای تولدش یک قطعه کیک در فریزر یخچال نگهداری کرده است.

gloria
گلوریا ویلیامز

با نازایی خود کنار بیایید

تحمل نداشتن فرزند و ماندن در کنار همسر برای بسیاری از همسران کابوس است. به‌خاطر داشته باشید فرزند نیاوردن تنها به عقیم بودن زنان ارتباط ندارد و گاهی این مشکل دو طرفه است و باید در کنارهم این مشکل را حل کرد. مسلما زندگی زناشویی ابعاد گسترده‌ای دارد که تنها یک بعد آن فرزندآوری است. خیلی‌ها از این واقعه برای خود فرصت ساخته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان