جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

نادر نادری: 225 هزار نفر برای 17 هزار بست خالی واجد شرایط امتحان شناخته شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی افغانستان امروز اعلام کرد که از میان 280 هزار متقاضی برای شرکت در امتحان رقابتی 17 هزار بست خالی خدمات ملکی و آموزشی در حدود 225 هزار نفر را واجد شرایط امتحان شناخته‌اند.

نادر نادری، رییس این کمیسیون امروز در یک نشست خبری گفت که پس از بررسی درخواستی 280 هزار نفر کمیسیون 225 هزار نفر را برای شرکت در امتحان رقابتی واجد شرایط شناخته و قرار است به زودی این امتحان در ولایات و کابل از این افراد گرفته شود.

آقای نادری گفت درخواست دهندگانی که شکایت دارند می‌تواند تا سه روز در مرکز و پنج روز در ولایات شکایت درج کنند.

کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی افغانستان 17 هزار بست خالی در تمام ادارات دولتی افغانستان را در ماه عقرب سال جاری به اعلان سپرد. از این میان ۹ هزار آن بست‌های ۵ و ۶ خدمات ملکی و ۸ هزار دیگر آن بست‌های معلمی بود.

نادر نادری امروز گفت که بیشترین متقاضی کار در کابل، ننگرهار، بلخ و هرات درخواست داده و ولایت‌هایی که در آن جنگ جریان دارد کم‌ترین رقم متقاضیان کار را ثبت کرده‌اند.

https://twitter.com/khabarnamaaf/status/956065247051345922

او گفت که امتحان این بست‌ها به‌صورت شفاف برگزار می‌شود و افرادی که واجد شرایط شناخته شده کسانی اند که رشته تحصیلی آنان با اداره مورد نظر شان مطابقت داشته است.

آقای نادری در بخشی از صحبت‌های خود گفت که در حال حاضر دیده می‌شود که نیروی بشری زیاد در افغانستان وجود دارد و براساس آمار و ارقام سالانه در حدود 50 هزار نفر از دانشگاه‌ها فارغ می‌شوند و به رقم متقاضیان کار افزوده می‌شوند.

او افزود که کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی ۶۶۸۲ بست خالی سه و چهار وزارت‌ و نهادهای دولت را در سراسر افغانستان شناسایی کرده و به رقابت آزاد می‌سپارد.

این کمیسیون پیش از این امتحان رقابتی بست‌های تدارکات ملی و اداره توزیع تذکره‌های الکترونیکی را نیز از طریق کانکور برگزار کرده است.

برای دریافت فهرست واجدین شرایط امتحان 17 هزار بست این‌جا کلیک کنید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان