جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

فوراً پناه بگیرید، این یک تمرین نیست!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سازمان مدیریت شرایط اضطراری ایالت هاوایی آمریکا اعلام کرده که یکی از کارمندانش در زمان تحویل پست خود، دکمه‌ای را به اشتباه در کامپیوتر کلیک کرده که به مردم از طریق موبایل و رادیو-تلویزیون هشدار حمله موشکی فرستاده شده است.

روز گذشته، ساکنان ایالت هاوایی آمریکا، در تلفن‌های همراه خود پیامی دریافت کردند که در آن نوشته شده بود: «موشک بالستیک به مقصد هاوایی پرتاب شده؛ فوراً پناه بگیرید؛ این یک تمرین نیست.»

پس از این هشدار، شماری از ساکنان این ایالت به اعضای خانواده‌های شان تماس گرفته و خداحافظی کردند.

مدیر سازمان مدیریت شرایط اضطراری مسوولیت این اشتباه را برعهده گرفته و از مردم عذرخواهی کرده است. دیوید ایگه، فرماندار هاوایی نیز این حادثه را غیرقابل قبول دانسته و از مردم عذرخواهی کرده است.

https://twitter.com/AJENews/status/952434168574640128

او گفته که به دلیل صادر شدن این هشدار کاذب، متاسف است و برای جلوگیری از روی دادن یک هشدار کاذب دیگر در آینده تدابیر لازم در نظر گرفته خواهد شد.

مجمع‌الجزایر هاوایی، واقع در اقیانوس آرام، ایالت پنجاهم آمریکاست؛ هاوایی که به‌خاطر سواحل زیبا و محیط آرام خود شهرت جهانی دارد، به تازگی در کانون تنش بین آمریکا و کره شمالی قرار گرفته که رهبران آن یکدیگر را به جنگ هسته‌ای و نابودی کامل تهدید کرده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان