جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

از سوی کمیسیون اصلاحات اداری؛ آغاز روند استخدام 8 هزار معلم در افغانستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی افغانستان ثبت‌نام آنلاین و توزیع فورم برای 8 هزار بست برای استخدام معلم‌های جدید را آغاز کرده است.

نادر نادری، رییس این کمیسیون با نشر اعلامیه‌ای در صفحه فیس‌بوک خود گفته است که ثبت‌نام آنلاین و توزیع فورم برای 8 هزار بست جدید استخدام معلم از روز شنبه، 13 عقرب شروع شده است. به گفته نادر نادری، ثبت‌نام و توزیع فورم برای 9 هزار بست خالی دیگر در اداره‌های دولتی این کشور نیز روز دوشنبه، 15 عقرب، شروع می‌شود.

روز چهارشنبه هفته گذشته آقای نادری اعلام کرد که 17 هزار بست جدید به رقابت گذاشته شده است و قرار است روند ثبت نام و بایومتریک داوطلبان این بست‌ها و برگزاری امتحان با نظارت هیات‌های کمیسیون اصلاحات اداری صورت گیرد.

در اعلامیه این کمیسیون آمده است که «ثبت نام برای بست‌های مربوط به هر ولایت به ‌شمول ولایت کابل محدود و منحصر به کسانی است که در همان ولایت اقامت دارند.»

علاوه بر این هر متقاضی تنها می‌تواند برای یک بست خود را کاندید کند. گفته شده است که یک شخص نمی‌تواند در دو بست به ‌صورت همزمان در این رقابت اشتراک کند.

فورم ثبت نام این بست‌ها در کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی، دفترهای ولایتی این کمیسیون، ریاست‌های معارف، ریاست‌های منابع بشری ولایات و شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان