جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

گزارش ماه سنبله؛ کابل و ننگرهار در صدر فهرست جرایم مواد مخدر افغانستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم مسکرات و مواد مخدر اعلام کرده که ولایت‌های کابل و ننگرهار در صدر فهرست ولایت‌های دارای قضایای جرایم مسکرات و مواد مخدر قرار گرفته است.

در گزارش کاری ماه سنبله‌ی این مرکز که امروز منتشر شده آمده که کابل با داشتن 12 مورد و ننگرهار با داشتن 4 مورد جرایم مسکرات و مواد مخدر در صدر قرار گرفته است.

ولایت‌های بدون جرایم

بر اساس یافته‌های این مرکز، 18 ولایت در افغانستان در جریان ماه گذشته هیچ موردی در پیوند به جرایم مسکرات و مواد مخدر نداشته است.

خوست، دایکندی، نورستان، پنجشیر، زابل، وردک، سرپل، پکتیکا، پکتیا، لغمان، کاپیسا، غور، غزنی، بامیان، بادغیس، قندهار، قندز و هرات از ولایت‌هایی هستند که به گفته‌ی این مرکز در ماه سنبله قضیه‌ی جرایم مسکرات و مواد مخدر در آنها ثبت نشده است.

narcotics1
براساس این گزارش ولایت‌های کابل و ننگرهار در صدر فهرست ولایت‌های دارای قضایای جرایم مسکرات و مواد مخدر قرار گرفته است

30 پرونده و 43 دستگیری

در گزارش گفته شده که در پیوند به 30 قضیه، 43 تن از سراسر افغانستان دست گیری شده و بررسی ابتدایی همه‌ی آنها تکمیل شده است.

مراحل تحقیقاتی 35 قضیه

این مرکز هم‌چنان گزارش داده که ریاست عمومی سارنوالی اختصاصی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر مراحل تحقیقاتی 35 قضیه از 98 قضیه تحت بررسی جرایم مسکرات و مواد مخدر را تکمیل کرده است.

فرستادن 83 مورد به دادگاه‌ها

بر اساس یافته‌های این مرکز، ریاست عمومی سارنوالی در این مدت ۸۳ قضیه را به دادگاه‌های صاحب صلاحیت فرستاده که از آن جمله ۳۷قضیه را به دادگاه ابتدایی، ۳۰ قضیه را به دادگاه استیناف و ۱۶ قضیه را به دیوان امنیت عامه‌ی دادگاه عالی جمهوری اسلامی افغانستان ارسال نموده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان