جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

در شرق افغانستان؛ گذرگاه تورخم باز هم از سوی مقامات پاکستانی بسته شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

گذرگاه مرزی تورخم در شرق افغانستان از سوی نظامیان پاکستان به روی رفت و آمد بسته شده است.

این گذرگاه، روز گذشته پس از آن مسدود شد که نظامیان پاکستانی هدف حمله‌ی انفجاری قرار گرفتند. مقام‌های پاکستانی گفته‌اند که در این انفجار، 6 مرزبان این کشور کشته شده و 2 غیرنظامی هم زخمی شده‌اند.

عطاالله خوگیانی سخن‌گوی والی ننگرهار به رسانه‌ها گفته است که این مسیر از روز گذشته بسته شده و نزدیک به 100 مسافر هم شب گذشته را در تورخم سپری کردند.

https://twitter.com/DunyaNews/status/908931733969661952

آقای خوگیانی گفته است که در این انفجار 7 شهروند افغانستان که از پاکستان به افغانستان می‌آمدند هم زخمی شدند که برای درمان به شفاخانه‌ها منتقل شدند.

او هم‌چنان گفته که تا‌کنون مسافران در این سوی گذرگاه مرزی تورخم منتظر هستند و به آنها اجازه‌ی رفتن داده نشده است.

گذرگاه مرزی تورخم در شرق افغانستان یکی از مسیرهای تجارتی و مسافرتی میان افغانستان و پاکستان است که در موارد مختلفی موجب تنش میان مقامات دو کشور شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان