جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

در آمریکا؛ نجات از مرگ، پس از دریافت هدیه‌ای از یک دوست

خواندن 2 دقیقه
5
(1)

در دنیایی که اغلب انسان‌ها فقط به خودشان فکر میکنند و برای خود زندگی می‌کنند، شاید بتوان گفت که اگر کسی هم با مرگ دست و پنجه نرم کند برای شان بی تفاوت خواهد بود و این چیزی است که نمی توان انکار کرد و از این دست آدم‌های بی‌تفاوت بسیار فراوان است.

با این حال اما در گوشه‌یی از همین دنیای پر از آدم های بی‌تفاوت، شخصی برای این که دوستش را از دست ندهد، حاضر شده است که گُرده‌اش ( کلیه) را به او اهدا کند.

فرانسیا رئیسا، بازیگر آمریکایی پس از آن که سلنا گومز یکی از بهترین دوستانش به بیماری لوپوس گرفتار شد، حاضر شد تا گُرده‌اش را به او هدیه بدهد. خانم گومز 25 ساله پس از آن که به مرض لوپوس گرفتار شد، کلیه‌ای از جانب دوستش فرانیسا رئیسا، بازیگر آمریکایی دریافت کرد که به او کمک کرد تا زنده بماند.

https://twitter.com/hlthnews/status/908987011050086400

سلنا گومز، خواننده و بازیگر آمریکایی در صفحه انستاگرام خود نوشته که عمل جراحی پیوند گرده نیز با موفقیت انجام شده است. او که در انستاگرام‌ 126 میلیون دنبال‌کننده دارد، دلیل این‌ که چرا در تابستان جاری در انظار عمومی ظاهر نشد را مبتلا شدن به بیماری لوپوس دانسته و این‌که زیر نظارت پزشک قرار داشته است.

پس از انجام عملیات اما، خانم گومز در نوشته‌ی انستاگرامی خود نوشته که هیچ واژه‌ای برای توصیف احساسش ندارد و نمی‌داند که چطور از رئیسا که ارزشمند‌ترین هدیه‌ی زندگی را با فداکاری به او داده است، تشکر کند.

«سلنا گومز» در سال ۲۰۱۵ متوجه شد به بیماری «لوپوس» مبتلا است. او به خاطر اضطراب و افسردگی ناشی از بیماری مدت یکسال از صحنه دوری کرد.

https://www.instagram.com/p/BZBHr4Pg5Wd/?hl=en&taken-by=selenagomez

بیماری لوپوس

بیماری لوپوس زمانی رخ می‌دهد که سیستم ایمنی بدن بیمار به بافت‌ها و اندام‌های بدن فرد حمله می‌کند و به قسمت‌های مختلف بدن آسیب می‌رساند. این بیماری در دختران جوان رایج‌تر است اما پیوند عضو نیز در جوانان آسان‌تر از افراد سال‌خورده انجام می‌شود.

بیماری لوپوس ممکن است پس از عمل جراحی بازگشت دوباره داشته باشد اما داروهایی که برای پذیرش عضو جدید پیوندی تجویز می‌شود اغلب به درمان کمک می‌کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان