جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در آمریکا؛ رفتن به ماه عسل با هواپیماهای جت و دردسرهایی برای وزیر خزانه‌داری

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

روزنامه‌ی گاردین گزارش داده که درخواست استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا، برای استفاده از جت دولتی آمریکا برای رفتن به یک ماه عسل پرهزینه به دور اروپا برای او دردِ سر ساز شده است.

این روزنامه گفته که حالا او باید پاسخ‌گوی بازرس کل امور خزانه‌داری آمریکا باشد.

منوچین و همسرش لوییس لینتون یک بازیگر انگلیسی، در ماه جون در واشنگتن مراسم ازدواج‌شان را برگزار کردند که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و همسرش ملانیا نیز در این مراسم حضور داشتند.

پس از آن منوچین از هوانیروی آمریکا یک هواپیما درخواست کرد که هزینه‌ی هر ساعت پرواز در آن هواپیما، 25 هزار دالر است.

steven2
استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا

 وزیر خزانه داری آمریکا و همسرش در نهایت از این هواپیمای پرهزینه برای ماه عسل اروپایی خود به اسکاتلند، فرانسه و ایتالیا در فصل تابستان استفاده نکردند و منوچین درخواستش را لغو کرد.

سخن‌گوی وزارت خزانه داری آمریکا در این مورد گفته بود که آقای منوچین 54 ساله برای استفاده از یک مسیر مطمین و امن ارتباطی، این هواپیما را درخواست داده بود اما پس از آن که فهمید راه دیگری به غیر از راه هوایی هم وجود دارد که مطمین و امن باشد، از درخواستش انصراف داد.

از آنجا که معمولن در آمریکا از این هواپیماها برای پروازهای امنیتی استفاده می‌شود و کسانی می‌توانند در این هواپیما‌ها پرواز کنند که ارتباط مستقیمی با امنیت ملی در این کشور داشته باشد، به همین دلیل سخنگوی وزارت خزانه‌داری در آمریکا توجیه کرده که آقای منوچین هم عضوی از شورای امنیت است و حق دارد که از چنین پرواز‌هایی برای حفاظت از جانش استفاده کند، اما به نظر می‌رسد که این توجیه چندان قابل قبول نبوده است.

steven1
منوچین و همسرش لوییس لینتون یک بازیگر انگلیسی، در ماه جون در واشنگتن مراسم ازدواج‌شان را برگزار کردند

وزیر خزانه داری آمریکا در ماجرایی دیگر نیز با پرسش بازرس کل خزانه‌داری آمریکا روبروست. او و همسرش 21 اگست و در جریان خورشید گرفتگی کامل آمریکا، با استفاده از هواپیمای دولتی به کنتاکی سفر کردند، در صورتیکه این سفر امنیتی نبوده و نیاز به استفاده از هواپیما نداشت.

دفتر منوچین اما مدعی شده که او به منطقه کنتاکی رفت تا در یک جلسه مربوط به اصلاحات مالیاتی حاضر شود نه اینکه خورشید گرفتگی را تماشا کند.

همسر 36 ساله‌ی منوچین نیز تصاویر متعددی از خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که لباس‌های گران‌قیمت، بر تن دارد. در این عکس‌ها، دیده می‌شود که لوییس لینتون در هوتل‌های لوکس اقامت داشته که همین موضوع انتقاد شهروندان آمریکایی را نسبت به مصرف‌های بیهوده‌ی او در پی داشته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان