جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

در کابل؛ تظاهرات در اعتراض به پخش برگه‌های تبلیغاتی توهین‌آمیز از سوی ناتو

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

شماری از ساکنان شهرستان قره‌باغ ولایت کابل صبح امروز، در پیوند با  انتشار برگه‌های تبلیغاتی توهین آمیز از سوی نیروهای ناتو در ولایت پروان دست به تظاهرات زدند.

ساکنان شهرستان قره باغ امروز در اعتراض به چاپ این برگه‌ها، سرک کابل–قره باغ را به روی رفت و آمد بستند و با سردادن شعارهای ضد آمریکایی، ضمن محکوم کردن این عمل، خواهان مجازات عاملان این حادثه شدند.

در روزهای گذشته اوراقی از سوی نیروهای ناتو در این ولایت پخش شد که محتوای آن توهین آمیز به مقدسات دین اسلام ارزیابی شد. در این برگه های تبلیغاتی، پرچم گروه طالبان با عبارات مذهبی روی یک سگ سفید قرا داده شده بود که یک شیر به دنبال آن بود. نیروهای ناتو از نحوه چاپ این برگه‌های تبلیغاتی عذرخواهی کرده بود.

qarabagh-protest1
ساکنان شهرستان قره باغ امروز در اعتراض به چاپ این برگه‌ها، سرک کابل–قره باغ را به روی رفت و آمد بستند

چاپ و پخش این برگه‌ها در روزهای گذشته واکنش‌های زیادی در ولایت‌های مختلف افغانستان داشت.

حمل پرچم طالبان

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که تظاهرات‌کنندگان در قره باغ، پرچم‌های سفید رنگ طالبان را با خود حمل می‌کنند.

با این حال، این اولین بار نیست که خبری از تظاهرات شهروندان با پرچم طالبان در رسانه‌ها منتشر می‌شود. پیش از این نیز شماری از دانش‌جویان دانشگاه‌های کابل و ننگرهار با حمل پرچم‌های طالبان و داعش بر ضد نیروهای خارجی در افغانستان به ویژه آمریکا تظاهرات کرده بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان