جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در 9 ولایت افغانستان؛ امضای قرارداد 12 پروژه راه‌سازی به ارزش 521 میلیون افغانی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت احیا و انکشاف دهات  افغانستان با نشر اعلامیه‌ای از امضای قرارداد 12 پروژه‌ی جاده سازی در روستاهای این کشور، به ارزش بیش از 521 میلیون افغانی خبر داده است.

این پروژه‌ها که از سوی برنامه‌ی ملی راه سازی روستایی وزارت احیا و انکشاف دهات این کشور راه‌اندازی شده، در روستاهای 9 ولایت اجرا خواهد شد.

انجنیر نصیراحمد درانی، وزیر احیا و انکشاف دهات افغانستان، صبح امروز در یک کنفرانس خبری ضمن ارایه‌ی جزئیات تازه در باره‌ی پروژه‌های راه‌سازی روستایی، قرارداد 12 پروژه‌ی راه‌سازی در 9 ولایت کشور را با شرکت‌های خصوصی امضا کرد.

او در مراسم امضای این قراردادها گفت که این پروژه‌ها، در ولایت‌های سمنگان، پروان، فاریاب، ننگرهار، غور، کابل، کاپیسا، قندهار و جوزجان تطبیق می‌شود.

mrrd3
قرارداد 12 پروژه‌ی جاده سازی در روستاهای افغانستان، به ارزش بیش از 521 میلیون افغانی از سوی وزارت احیا و انکشاف دهات امضا شد

آقای درانی گفت “این پروژه‌ها شامل قیرریزی، کانکریت‌ریزی، بازسازی و جغل اندازی سرک‌ها و ساخت پل‌های جدید است که توسط آن، زمینه‌ی اتصال صدها قریه به یکدیگر فراهم می‌شود.”

گفته شده که در چارچوب این پروژه‌ها، 36.9 کیلومتر جاده قیر ریزی و یا کانکریت ریزی و بیش از 30 کیلومتر جاده دیگر بازسازی یا جغل اندازی می‌شوند. هم‌چنان بر اساس این قراردادها، 167 متر پُل ساخته می‌شود که 221 روستا را با یکدیگر وصل خواهد کرد.

آقای درانی همچنان گفته است که از این پروژه‌ها، 455 هزار روستایی بهره‌مند خواهند شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان