جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

برق رسانی در کابل؛ در آینده نزدیک مناطق ارغندی و دشت برچی به شبکه برق پایتخت وصل می‌شوند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

کار ساختمانی شبکه‌ی توزیع برق ۰.۴/۲۰ کیلو ولت برای مناطق ارغندی و دشت برچی شهر کابل تکمیل شده و در آینده‌ی نزدیک به بهره برداری سپرده می‌شود.

شرکت برق رسانی برشنا با نشر این مطلب در صفحه‌ی فیس‌بوک‌ خود نوشته که با افتتاح این پروژه، 26 هزار مشترک جدید در مناطق ارغندی و دشت برچی شهر کابل به انرژی برق وصل خواهند شد.


کار ساخت این شبکه 45.6 میلیون دالر امریکایی هزینه برداشته که از بودجه‌ی بانک انکشاف آسیایی به دولت افغانستان پرداخت شده است.

مسوولان برشنا گفته‌اند که قرارداد این پروژه در سال 2013 میلادی، بین شرکت برق رسانی برشنا و شرکت فیکای ترکیه امضا شد. کار آن در سال 2014 آغاز و در سال 2017 تکمیل شده است که در آینده‌ی نزدیک به بهره برداری سپرده خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان