جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

حساب‌های کاربری در انستاگرام؛ فروش طرح آبی رنگ توسط کارمندان و راه درآمدی برای دلالان و کاربران

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

تاکنون متوجه شد‌ه‌اید که چرا حساب کاربری انستاگرام برخی از افراد با یک طرح آبی رنگ از دیگر حساب‌ها متمایز شده است؟

این حساب‌ها به عنوان حساب‌های تایید شده، نزد استفاده کنندگان از اعتبار برخوردار است و البته بیشتر این حساب‌ها متعلق به افراد سرشناس سیاسی، ورزش‌کاران و هنرمندان مشهور است و به منظور جلوگیری از سوء استفاده‌ی دیگران این‌گونه تعریف شده است.

حالا اما گزارش شده که برخی از کارمندان انستاگرام که امکان تایید حساب‌های کاربری را دارند، از اختیار خود سوء استفاده کرده و طرح آبی مورد نظر را در بدل 15هزار دالر به افراد مختلف می‌فروشند. این کار نوعی معامله در بازار سیاه دانسته می‌شود.

هم‌چنان گفته شده که پول بدست آمده از فروش طرح تایید حساب، به جیب دلال‌ها می‌رود. گفته شده است که فرایند فروش این طرح آبی، شامل کاربر یا خریدار، کارمند انستاگرام و یک دلال می‌شود که در اکثر موارد، بخش زیادی از پول به جیب دلال یا فرد واسطه می‌رود.

https://twitter.com/Lone_Worker_Int/status/907204821706526721

به گونه‌ی مثال از یک معامله‌ی 15 هزار دالری، تنها 1200 دالر به کارمند سوء استفاده جوی انستاگرام می‌رسد. در برابر این مبلغ ناچیز، اما بیشترین خطر متوجه کارمند انستاگرام است زیرا او را در خطر اخراج و بیکاری قرار خواهد داد.

با این حال نه تنها فرد دلال پول کافی به جیب‌ می‌زند، بلکه خریداران نیز سودی زیادی از این معامله بدست می‌آروند. در تبلیغات تجاری تنها حساب‌هایی مورد توجه شرکت‌ها قرار می‌گیرد که تایید شده‌ی انستاگرام باشد. خریداران از این طریق به تبلیغات شرکت‌های مختلف می‌پردازند و از این راه، در آینده‌ی بسیار کوتاه صاحب سود بزرگی می‌شوند.

با این حال، کارآفرین اینترنتی بولیویایی، آلهاندرو ریوجا، رسمن اعلام کرده که می‌تواند حساب‌های کاربری تویتر، فیس‌بوک و اینستاگرام را به قیمت‌های 1500، 2500 و 6000 دالر با تضمین بازگشت پول در صورت عدم موفقیت تایید کند که این کار به گفته‌ی ریوجا، بین 2 تا 6 هفته به طول می‌انجامد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان