جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

بازگشت فصل فوتبال؛ آغاز مسابقات لیگ برتر و روزهای پرنشاط کابل

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

قرار است ششمین دور رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان روز پنج شنبه 16 سنبله در کابل آغاز شود. رقابت‌هایی که در چند سال گذشته توانسته جذابیت‌های این ورزش را در میان شهروندان افغانستانی افزایش داده و پای بسیاری از علاقه‌مندان زن و مرد را برای تماشای فوتبال به استدیوم ورزشی کابل بکشاند.

متفاوت و باشکوه

مسوولان فدراسیون فوتبال افغانستان امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفتند که این بار تلاش شده تا پس از 35 سال، برای اولین بار نورافکن‌هایی برابر با معیار‌های استاندارد در استدیوم ورزشی کابل نصب کنند تا امکان برگزاری بازی‌های پایانی این دوره از مسابقات در شب نیز وجود داشته باشد.

premier-league2
ششمین دور رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان روز پنج شنبه 16 سنبله در کابل آغاز خواهد شد

هشت تیم از هشت زون

هشت تیم که در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارند، از ولایت‌های مختلف به کابل آمده‌اند و برای حضور در این رقابت‌ها، تمرینات‌شان را سپری کرده اند.

شاهین آسمایی، طوفان هریرود، د میوند اتلان، اباسین سپی، سپین غربازان، سیمرغ البرز، عقابان هندوکش و موج‌های آمو؛ هشت تیمی هستند که در این دور از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

در اولین دیدار

در اولین دیدار این دور رقابت‌ها روز پنج شنبه، شاهین آسمایی و سپین غربازان رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

حامیان مالی

لیگ برتر افغانستان را شرکت مخابراتی روشن، شرکت‌های پامیر و پارتی انرژی درینک حمایت می‌کنند.

premier-league
در اولین دیدار این دور رقابت‌ها روز پنج شنبه، شاهین آسمایی و سپین غربازان رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت

تصویر دیگری از لیگ برتر

مسوولان فدراسیون فوتبال افغانستان می‌گویند که در نظر دارند تا تیم ملی فوتبال افغانستان را از میان بازیکنان برتر در لیگ برتر افغانستان انتخاب کنند. با راه اندازی رقابت‌های فوتبال بین هشت تیم در ششمین دور رقابت‌های لیگ برتر، مسوولان به این باورند که از این راه می‌توان به سادگی به استعدادهایی دست بیابند و راهیابی آنان را در تیم ملی فوتبال آسان بسازند.

 از سوی دیگر موفقیت تیم ملی فوتبال افغانستان در سطوح ملی و بین المللی می‌تواند تصویر شفاف و عالی از لیگ برتر افغانستان برای جامعه ی ورزشی ارایه کند.

بازی‌های لیگ برتر افغانستان، بزرگ‌ترین و پربیننده‌ترین رقابت‌ فوتبال در این کشور است. این رقابت‌ها سالی یک بار و با حضور 8 تیم از هشت حوزه‌ی کشور، در میدان ورزشی فدراسیون فوتبال در کابل برگزار می‌شود.

premier-league1
بازی‌های لیگ برتر افغانستان، بزرگ‌ترین و پربیننده‌ترین رقابت‌ فوتبال در این کشور است

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان