جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

اقدام انسانی یک خلبان؛ جان این مهاجر افغان در خطر است، پرواز نمی‌کنم

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

یک خلبان هواپیمای مسافربری در انگلستان پس از آن‌که متوجه شد، یک پناهجوی افغان قرار است در هواپیمای او به کشورش اخراج شود، از پرواز خودداری کرد.

این خلبان زن گفته است به این دلیل که این مهاجر افغانی در کشورش با تهدیدهایی مواجه خواهد شد، حاضر به پرواز نیست. او در اعتراض به اخراج این پناه جوی افغان گفته است که اگر این مهاجر افغان به کشورش بازگردانده شود، کشته خواهد شد.

این مهاجر افغان که صمیم بیگ‌زاد نام دارد 22 ساله است و دو سال قبل به دلیل تهدیدهای طالبان، کشورش را ترک کرده و در انگلستان درخواست پناهندگی داده است.

اما درخواست اقامت در این کشور پذیرفته نشده و حالا قرار است به افغانستان بازگردانده شود.

airlines1
صمیم بیگ‌زاد

این خلبان به ماموران اداره مهاجرت انگلیس که قصد اخراج صمیم بیگ‌زاد را داشتند گفته است که «شما او را نمی گیرید، من پرواز نمی کنم، زیرا زندگی او در خطر است.»

قوانین آژانس ایمنی هوایی اروپا به خلبانان اجازه می دهد تا در چنین شرایطی از انجام پرواز خودداری کنند.

در همین حال هزاران نفر از معترضان، خواستار تعلیق اخراج این پناه‌جوی افغان برای مدت 3 ماه شده‌اند. آن‌ها گفته‌اند که در این سه ماه، صمیم می‌تواند راجع به تصمیم دولت انگلیس، درخواست تجدید نظر بدهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان