جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در عملیات نیروهای امنیتی افغان؛ 48 شورشی در سراسر افغانستان کشته شده‌اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 48 شورشی در یک شبانه روز گذشته در ولایت‌های مختلف این کشور خبر داده است.

وزارت دفاع افغانستان در اعلامیه‌ای گفته است که نیروهای امنیتی این کشور در ولایت‌های ننگرهار، پکتیا، پکتیکا، لوگر، قندهار، ارزگان، بلخ، فاریاب، لغمان و هلمند 48 شورشی را کشته و 29 تن دیگر را زخمی ساخته‌اند.

قندهار

نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت قندهار بر مواضع شورشیان طالبان حمله کرده که در نتیجه آن در شهرستان شاه‌ ولی کوت این ولایت، 13 شورشی این گروه کشته و 8 تن دیگر زخمی شده‌اند.

taliban-on-the-highways
نیروهای امنیتی افغانستان در یک شبانه روز گذشته 48 شورشی را در ولایت‌های مختلف از بین برده اند

غزنی

در درگیری میان نیروهای امنیتی افغان و گروه طالبان در شهرستان‌های آب بند و واغز این ولایت، 13 جنگ‌جوی طالبان کشته و 10 تن دیگر مجروح شده‌اند.

هلمند

شورشیان طالبان در شهرستان‌های نهرسراج و سنگین ولایت هلمند هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفتند که در نتیجه آن، 5 شورشی این گروه کشته شده و 2 تن دیگر نیز مجروح شده‌اند.

ننگرهار

وزارت دفاع افغانستان هم‌چنان اعلام کرده است که نیروهای امنیتی این کشور 6 جنگ‌جوی طالبان را در شهرستان لعل‌پور ولایت ننگرهار کشته و 4 تن دیگر را زخمی ساخته‌اند.

border-forces3
نیروهای امنیتی افغان در ولایت ننگرهار 6 شورشی طالب را کشته و 4 تن دیگر را زخمی کرده اند

پکتیکا و فاریاب

در درگیری میان نیروهای امنیتی افغان و شورشیان طالبان در شهرستان‌های متاخان و ارگون ولایت پکتیکا، 4 شورشی این گروه کشته و 6 تن دیگر زخمی شده‌اند.

هم‌چنان در شهرستان شرین تگاب ولایت فاریاب نیز، 3 جنگ‌جوی طالبان کشته و 11 تن دیگر مجروح شده‌اند.

لوگر و زابل

براساس اعلامیه وزارت دفاع، 2 شورشی طالبان در شهرستان برکی برک ولایت لوگر کشته شده و 2 عضو گروه طالبان نیز در ولایت زابل از سوی نیروهای امنیتی افغانستان کشته شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان