در خانواده سلطنتی مالیزی؛ ازدواج شاهزاده میومون اسکندریا با مدل تازه مسلمان هلندی

دختر یکی از اعضای خانواده سلطنتی مالیزی روز دوشنبه در یک مراسم بزرگ که شاهد جشن‌ خوشبختی زندگی اش بود، ازدواج کرد.

wedding7

توکانو تو امینه میومون اسکندریا 31 ساله، دختر سلطان جوهور، روز دوشنبه با یک مدل هلندی ازدواج کرد. این مدل 28 ساله، دنیس محمد عبدالله نام دارد. او همچنان مدیر بازاریابی سابق باشگاه فوتبال Tampines Rovers در سنگاپور بود.

wedding2

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که این عروسی در مراسم رسمی «sitting-in-stat» با حضور حدود 1200 نفر برگزار شد. مردم مراسم عروسی را در یک نمایش بزرگ در Dataran Bandaraya، در شهر جوهور بهرو تماشا می‌کردند.

wedding3

شاهزاده تونکو آمینا تنها دختر و فرزند دوم سلطان ابراهیم اسماعیل جوهور است. او شش برادر دارد. همانطور که در عکس تماشا می‌کنید، او در حال دریافت هدیه ای از طرف پدرش در روز ازدواج اش می‌باشد.  همچنان در این روز عطر و طعم آب و برنج زرد توسط اعضای فامیل و مهمانان به عنوان علامت تایید بر او پاشیده شد.

wedding9

دنیس ورباس در یک شهر در نزدیکی امستردام متولد شده است. دنیس در یک کارگاه مدلینگ در سنگاپور کار می‌کرد. پدر دنیس گلفروش بود و مادرش در یک مغازه لباس فروشی کار می‌کرد.

wedding0

دنیس در سال 2015 دین اسلام را پذیرفت. او به جای دنیس ورباس، نامش را دنیس محمد عبدالله انتخاب کرد. پس از آن، دنیس در یک شرکت توسعه‌ی املاک در جوهور کار می‌کرد.

wedding5

قبل از آن او مدیر بازاریابی باشگاه فوتبال Tampines Rovers در سنگاپور بود.

wedding4

آمادگی‌های لازم برای برگزاری این جشن سلطنتی گرفته شده بود. کاخ سلطنتی و خیابان‌های شهر با پرچم‌های دولتی تزیین و تدابیر شدید امنیتی برای برگزاری این جشن در نظر گرفته شده بود.

wedding8

خانواده‌ی سلطنتی جوهور مالیزی از نگاه ثروت بسیار غنی است. جوهور تنها ایالتی در مالیزی است که یک ارتش منظم خصوصی دارد.

wedding6

پیش از این، این زوج یک مراسم خصوصی در سطح خانواده برگزار کردند. گفته می‌شود که این لحظه نقطه اوج رمانتیک از سال 2015 به این سو، برای این زن و شوهر بوده است.

wedding11

شاهزاده خانم لباس عروسی سفید پوشید. عروس با توجه به آداب و رسوم سنتی و محلی یک عدد 22.50 رینگیت (4پوند) دریافت کرد.

wedding1

شاهزاده خانم در روز عروسی اش گفت که”ما به خانه‌ی خود می‌رویم و زندگی جدیدی را به عنوان زن و شوهر آغاز خواهیم کرد. این اولین بار است که من تنها و دور از خانواده ام زندگی خواهم کرد.”

wedding10

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *