سوپر کاپ اسپانیا؛ رئال با شکست بارسلونا، جام قهرمانی را بالای سر برد

رئال مادرید شب گذشته با پیروزی 2-0 در خانه‌اش، بارسا را شکست داد و جام قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا را بالای سر برد. این تیم در دیدار رفت در باشگاه نیوکمپ نیز 3-1 بارسا را شکست داده بود.

بازی برگشت سوپر کاپ را نیز رئال بهتر آغاز کرد و مارکو آسنسیو توانست در دقیقه 4، دروازه‌ی بارسا را باز کند.

در حالی که بارسایی‌ها سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، این رئال بود که در دقیقه 39 به گل دوم رسید. روی پاس در عرض مارسلو، بنزما به زیبایی توپ را مهار کرد و با چرخشی دیدنی، توپ را به گوشه‌ی دروازه بارسا فرستاد.

نیمه دوم را این بار تیم بارسلونا بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، سوارز صاحب یک موقعیت شد اما ضربه‌ی او از بالای دروازه رئال به بیرون رفت.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم نمی‌توانستند موقعیت چندانی روی دروازه‌ی رئال ایجاد کنند. جدی‌ترین موقعیت این تیم در دقیقه 70 ایجاد شد اما ضربه‌ی سر سوارز در نهایت به تیر دروازه‌ی ناواس برخورد کرد.

در دقایق پایانی هم حملات بارسا ادامه داشت، اما بازیکنان این تیم نتوانستند دروازه رئال را باز کنند و بازی با همان دو گل به سود رئال به پایان رسید.

در مجموع دو دیدار رفت و برگشت سوپر کاپ اسپانیا، رئال مادرید توانست 5-1 بارسلونا را شکست دهد و جام قهرمانی را به خانه ببرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *