جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

تنش‌های درونی کرکت بورد؛ 30 کارمند این اداره به رسم اعتراض کارهای خود را ترک کرده‌اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

برخی از کارمندان کریکت بورد افغانستان از کار دست کشیدند. این کارمندان که تعداد شان به سی نفر می‌رسد، به رسانه‌ها گفته اند که نسبت به آنچه که عملکرد ضعیف رییس این بورد می‌دانند، به رسم اعتراض از کار شان دست کشیده اند.

آن‌ها تاکید کرده که عملکرد عاطف مشعل، رییس این بورد بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. عزیز غروال مسوول بخش رسانه‌های کریکت بورد نیز که حالا کارش را ترک کرده، گفته که عملکرد ضعیف رهبری این بورد به کریکت افغانستان صدمه می‌زند، به همین دلیل او از کارش دست کشیده است.

او همچنان گفته که “افغانستان عضویت کامل شورای جهانی کریکت را به دست آورده اما به این معنی نیست که این دستاورد رهبر کنونی کریکت بورد است. آنها فکر می‌کنند این تنها دستاورد خودشان است در حالی که هیچ کار خیری برای کریکت افغانستان نکرده‌اند. آنها این را هم می‌فهمند که وضعیت کریکت در حال بدتر شدن است. ما برای نجات کریکت اقدام کرده‌ایم و هیچ هدف سیاسی نداریم.”

ACB
مسوولان اداری کریکت بورد افغانستان گفته اند که بیشتر کارکنانی که از کارشان دست کشیده اند، قراردادی اند

با این حال مسوولان اداری کریکت بورد افغانستان گفته اند که بیشتر کارکنانی که از کارشان دست کشیده اند، قراردادی اند و این اقدام‌شان هیچ تاثیری بر کار اداره‌ی کریکت بورد ندارد.

در عین حال مسوولان گفته اند که در این زمینه با کارمندان معترضی وارد گفتگو می‌شوند که سالها در این اداره کار کرده اند و طرح‌های آن‌ها نیز بررسی خواهد شد.

تیم کریکت افغانستان که در سال ۱۹۹۵ از سوی پناهندگان افغان در پاکستان ایجاد شد، تا کنون پیشرفت‌های خوبی داشته است. این تیم در سال ۲۰۱۱ توانست در بازی‌های “یک روزه” بین‌المللی شرکت کند و سپس در سال ۲۰۱۳ عضو منظم شورای بین‌المللی کریکت شد.

افغانستان به تازگی عضویت کامل شورای جهانی کریکت را بدست آورده و برای مدت هشت سال، حدود ۳۱ میلیون دلار از این شورا دریافت خواهد کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان