جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دادگاه مقامات ارشد؛ 2 فرمانده ارشد پیشین سپاه 215 میوند به زندان و جریمه نقدی محکوم شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

2 تن از فرماندهان ارشد پیشین سپاه 215 میوند، به دلیل سوء استفاده از صلاحیت‌های قانونی و دست داشتن در فساد مالی، به حبس و جریمه نقدی محکوم شدند.

دادستانی کل افغانستان اعلام کرده است که محمد معین فقیر فرمانده پیشین سپاه 215 میوند و فضل الرحمان اندرابی فرمانده پیشین لوای اول و دوم این سپاه، از سوی دادگاه ابتدایی محکوم به حبس و پرداخت جریمه نقدی شدند.

معین فقیر فرمانده پیشین این سپاه، به جرم سوء استفاده از اختیارات وظیفه‌ای، استفاده شخصی از موترهای ارتش و هم چنین اختلاس تیل، به پنج سال و سه ماه حبس تنفیذی محکوم شد. او هم‌چنین از سوی دادگاه ابتدای محکوم به پرداخت 699 هزار افغانی جریمه نقدی شده است.

Attorney-general-office1
دادگاه ابتدایی افغانستان 2 تن از مقامات پیشین سپاه 215 میوند را به حبس و جریمه نقدی محکوم کرد

فضل الرحمان اندرابی هم که پیش از این فرماندهی لوای اول و دوم سپاه 215 میوند را برعهده داشت، به سه سال و دو ماه حبس تنفیذی و پرداخت 3 میلیون و 280 هزار افغانی جریمه نقدی محکوم شده است.

دادستانی کل افغانستان هم چنین اعلام کرده است که دو تن دیگر از مقامات پیشین این سپاه، در مقابل اتهامات مطرح شده بی‌گناه شناخته شدند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان