در سراسر افغانستان؛ نابودی 124 شورشی در عملیات نظامیان افغان

وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 124 شورشی در یک شبانه روز گذشته در ولایت های مختلف این کشور خبر داده است.

وزارت دفاع در اعلامیه‌ای گفته است که نیروهای امنیتی این کشور در ولایت های ننگرهار، کاپیسا، پکتیا، پکتیکا، میدان وردک، خوست، غزنی، ارزگان، قندهار، بادغیس، بغلان، فاریاب، میدان وردگ، بدخشان، قندوز و هلمند 124 تن را کشته و 26 تن دیگر را زخمی کرده اند.

عملیات گسترده

وزارت دفاع افغانستان از عملیات نیروهای امنیتی این کشور جزییات بیشتری ارایه کرده و افزوده است که در شهرستان‌های چک و سیدآباد میدان وردک 9 جنگجوی طالبان به شمول حاجی فضل الله مسوول حملات انتحاری این گروه در این ولایت کشته شده است.

forces1
نیروهای امنیتی افغانستان 124 تروریست را در ولایت‌های مختلف این کشور نابود کرده اند

پکتیکا

نیروهای امنیتی افغان در شهرستان گومل ولایت پکتیکا مواضع شورشیان طالبان را هدف قرار داده که در نتیجه آن 70 شورشی این گروه کشته شده اند.

غزنی

در درگیری میان نظامیان افغان و جنگ‌جویان طالبان در شهرستان قره باغ و مرکز ولایت غزنی 17 جنگ‌جوی این گروه کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند.

فاریاب

شورشیان طالبان در ولایت فاریاب هدف حمله نیروهای امنیتی افغان قرار گرفته که در نتیجه آن در شهرستان دولت آباد این ولایت 10 شورشی این گروه کشته و 15 تن دیگر زخمی شده اند.

taliban
وزارت دفاع گفته است که در شهرستان برکی برک ولایت لوگر 9 شورشی طالبان به شمول یک تن از فرماندهان محلی این گروه کشته شده است

لوگر

وزارت دفاع افغانستان هم‌چنان اعلام کرده که در شهرستان برکی برک ولایت لوگر 9 شورشی طالبان به شمول یک تن از فرماندهان محلی این گروه کشته شده است.

بدخشان

در درگیری میان نیروهای امنیتی افغان و گروه طالبان در شهرستان تگاب ولایت بدخشان 6 شورشی طالبان کشته و 4 تن دیگر زخمی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *