جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

جنگ گسترده؛ نابودی 100 شورشی در 17 ولایت افغانستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 100 تروریست در یک شبانه روز گذشته در ولایت‌های مختلف‌های این کشور خبر داده است.

وزارت دفاع افغانستان در اطلاعیه‌ی اعلام کرده که نیروهای امنیتی این کشور در ولایت‌های ننگرهار، کاپیسا، پروان، خوست، غزنی، لوگر، پکتیا، پکتیکا، زابل، ارزگان، فراه، هرات، قندوز، فاریاب، بغلان، بدخشان و هلمند 100 تروریست را کشته و 61 تن دیگر را زخمی کرده اند.

نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت هلمند مواضع شورشیان طالبان را هدف قرار داده که در نتیجه در شهرستان ناوه این ولایت 18 شورشی این گروه کشته و 3 تن دیگر زخمی شده اند. در عین حال، یک مخفیگاه و تجهیزات آنان نیز در این ولایت از بین رفته اند.

نظامیان افغان با جنگ‌جویان طالبان در ولایت زابل درگیر شده که در نتیجه در شهرستان‌های شاه‌جوی، ارغنداب و شینکی این ولایت 36 جنگ‌جوی این گروه به شمول 2 عضو شبکه القاعده کشته و 28 تن دیگر زخمی شده اند.

taliban15
در درگیری‌ها بین نیروهای نظامی افغانستان و طالبان در ولایت زابل 36 شورشی طالب کشته و 28 تن دیگر نیز زخمی شده اند

هم‌چنان در این درگیری‌ها در ولایت زابل شماری از مخفیگاه‌های شورشیان طالبان تخریب و مقداری از تجهیزات آنان در اختیار نیروهای امنیتی افغان قرار گرفته اند.

بر اساس اعلامیه وزارت دفاع افغانستان، نیروهای امنیتی این کشور در شهرستان ارگوی ولایت بدخشان 3 شورشی طالب را کشته و 3 تن دیگر را مجروح کرده اند.

در روستای حضرت سلطان شهر قندوز نیز 9 جنگ‌جوی شورشیان طالبان کشته و 6 تن دیگر زخمی شده اند.

 جنگجویان داعش در شهرستان لعلپور ولایت ننگرهار هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفته که در نتیجه 4 داعشی کشته و پناهگاه آنان تخریب شده اند.

نظامیان افغان در شهرستان اندر ولایت غزنی بر مواضع جنگ‌جویان طالبان حمله کرده که در نتیجه 5 جنگ‌جوی این گروه کشته و 7 تن دیگر زخمی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان