جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

کودک دیگر؛ رونالدو منتظر تولد چهارمین فرزندش است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

کریستیانو رونالدو پذیرفت که طفل دیگر او و دوست دخترش جورجینا رودریگز به دنیا خواهد آمد.

هفته‌ها بعد از ان که تولد دوقلوی رونالدو اعلان شد، این فوق ستاره 32 ساله به نشریه اسپانوی الماندو گفته که او و دوست دخترش جورجینا رودریگز، در انتظار طفل دیگری هستند.

جورجینا یکی از مدل های معروف اسپانیایی می باشد که در شروع سال گذشته وارد رابطه با رونالدو شد.

با آن که چندی پیش خبر باردار بودن جورجینا رودریگز تکذیب شده بود اما با گذشت زمان ثابت شد که به راستی او باردار است و فرزند چهارم رونالدو را به دنیا خواهد آورد.

ronaldo-and-messi4
چندی قبل کریستیانو رونالدو صاحب فرزندان دوقلو نیز شد

گزارش شده که رونالدو از این که چهارمین فرزند او به دنیا خواهد آمد بسیار خوشحال است. فرزند بزرگ رونالدو کریستیانیو جونیور هفت سال دارد.

رونالدو گفته که او سفر رئال مادرید به ایالت متحده را از دست خواهد داد به همین دلیل او با فامیل خود در اسپانیا باقی می ماند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان