جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

پاری سن ژرمن به دنبال جذب نیمار

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

پاری سن ژرمن در تلاش است تا بند فسخ 222 میلیون یورویی نیمار را فعال کند. نیمار که به نظر می‌رسد از شرایطش در بارسلونا ناراحت است، پاری سن ژرمن را واداشته تا به دنبال فعال ساختن بند فسخ قرارداد این بازیکن شود.

رابرت فرناندز، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا گفته که تا حال هیچ پیشنهادی برای نیمار دریافت نکرده و هیچ تیمی تا کنون نخواسته که بند فسخ او را فعال کند.

با این حال جوزپ ویوس، سخنگوی بارسا تایید کرد که پاری سن ژرمن قصد دارد بند فسخ نیمار را با پیشنهاد 222 میلیون یورویی فعال کند.

https://twitter.com/FCBarcelona/status/887029972111691776

ویوس گفته تنها چیزی که برای آنها مهم است خوشحالی نیمار در این باشگاه می‌باشد. او همچنان گفته که نیمار از باشگاه خوشحال است و باشگاه از نیمار. به همین دلیل باشگاه بارسلونا می‌خواهد نیمار را حفظ کند و به نظر می‌رسد که جدایی او حتا در تصور باشگاه هم نیست.

قرارداد نیمار با بارسلونا تا سال 2021 اعتبار دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان