جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

از هلمند تا قندوز؛ کشته شدن 119 شورشی در 7 ولایت افغانستان

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 119 تروریست در یک شبانه روز گذشته در ولایت‌های مختلف این کشور خبر داده است.

وزارت دفاع افغانستان در اطلاعیه‌ی اعلام کرده که نیروهای امنیتی این کشور در ولایت های ننگرهار، لغمان، کاپیسا، پکتیا، پکتیکا، خوست، لوگر، ارزگان، قندوز، فاریاب، تخار، بدخشان و هلمند 119 تروریست را کشته و 47 تن دیگر را زخمی کرده اند.

عملیات گسترده

وزارت دفاع افغانستان از عملیات نیروهای امنیتی افغان جزییات بیشتری ارایه کرده و افزوده است که در شهرستان‌های دندپتان و سید کرم ولایت پکتیا 11 جنگجوی طالبان کشته شده اند.

هلمند

نیروهای امنیتی افغانستان در شهرستان ناوه ولایت هلمند بر مواضع جنگجویان طالبان حمله کرده که در نتیجه 24 جنگ‌جوی این گروه کشته و 19 تن دیگر زخمی شده اند. هم‌چنان در این عملیات 12 عراده موتر، 32 عراده موتر سایکل و مقداری از جنگ افزار گروه طالبان نیز به دست نظامیان افغان قرار گرفته اند.

forces13
نیروهای امنیتی افغانستان در شهرستان ناوه ولایت هلمند بر مواضع طالبان حمله کرده و 24 جنگ‌جوی این گروه را از بین برده اند

غرنی

شورشیان طالبان با نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت غزنی درگیر شده اند که در نتیجه در شهرستان‌های قره باغ و گیروی این ولایت 22 شورشی این گروه کشته و 14 تن دیگر زخمی شده اند. در عین حال، 3 عراده موتر سایکل با مقداری از سلاح و مهمات نیز توسط نظامیان افغان از بین برده شده است.

پکتیکا

جنگ‌جویان طالبان در شهرستان یوسف خیل ولایت پکتیکا هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفته که در نتیجه 21 جنگ‌جوی این گروه کشته و 6 تن دیگر زخمی شده اند.

میدان وردک

وزارت دفاع افغانستان هم‌چنان اعلام کرده که نیروهای امنیتی این کشور در شهرستان سید آباد ولایت میدان وردک 3 شورشی طالب را همراه با 30 بوری مواد انفجاری، 200 عدد پتاقی ماین 42 عدد ریموت کنترول ماین و 30 حلقه ماین مختلف النوع بازداشت کرده اند.

taliban-in-faryab
وزارت دفاع افغانستان گفته است که نیروهای امنیتی این کشور 3 شورشی طالب را همراه با مقدار زیادی از مواد انفجاری بازداشت کرده اند

هرات

نظامیان افغان در ولایت هرات در غرب افغانستان نیز بر مواضع شورشیان طالبان حمله کرده که در نتیجه در شهرستان شیندند این ولایت 20 شورشی این گروه کشته و 2 تن دیگر زخمی شده اند.

قندوز

جنگ‌جویان طالبان در ولایت ناامن قندوز هدف حمله نیروهای امنیتی افغان قرار گرفته که در نتیجه در شهرستان دشت ارچی و مرکز این ولایت 7 جنگجوی این گروه به شمول معاون والی و مسوول عشر و زکات این گروه کشته شده اند.

ننگرهار

جنگ‌جویان داعش در ولایت ننگرهار هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفته که در نتیجه در شهرستان های ده بالا و چپرهار این ولایت 2 داعشی کشته و 2 تن دیگر زخمی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان