جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

در سراسر افغانستان؛ نابودی 89 تروریست

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 89 تروریست در یک شبانه روز گذشته در ولایت‌های مختلف این کشور خبر داده است.

وزارت دفاع افغانستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که نیروهای امنیتی این کشور با راه اندازی عملیاتی در ولایت های ننگرهار، لغمان، کاپیسا، پکتیا، پکتیکا، خوست، لوگر، ارزگان، قندوز، فاریاب، تخار، بدخشان و هلمند 89 تروریست را کشته و 26 تن دیگر را زخمی کرده اند.

نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت غزنی شورشیان طالبان را هدف حمله قرار داده که در نتیجه در شهرستان گیروی این ولایت 19 شورشی این گروه کشته و 9 تن دیگر زخمی شده اند.

وزارت دفاع اعلام کرده که در عملیات پاکسازی که در شهرستان ناوه ولایت هلمند راه اندازی گردیده بود 42 جنگ‌جوی طالبان کشته و 12 پناه‌گاه این گروه تخریب شده است.

security-in-kabul
نیروهای امنیتی افغانستان 19 شورشی طالب را در شهرستان گیروی ولایت غزنی از بین برده اند

شورشیان طالبان در ولایت ارزگان هدف حمله نیروهای امنیتی افغان قرار گرفته که در نتیجه در شهرستان ترینکوت این ولایت 7 شورشی این گروه کشته و 6 تن دیگر زخمی شده اند.

براساس اعلامیه وزارت دفاع، در شهرستان چرخ ولایت لوگر 2 داعشی کشته و یک تن ازفرماندهان این گروه همراه با 4 شهروند خارجی بازداشت شده اند.

در شهرستان کوهستان ولایت فاریاب،جنگجویان طالبان هدف حمله نیروهای امنیتی افغان قرار گرفته که در نتیجه 6 جنگ‌جوی این گروه کشته و 3 تن دیگر زخمی شده اند.

در نبرد میان نظامیان افغان و گروه طالبان در شهرستان ارگوی ولایت بدخشان 3 جنگجوی این گروه کشته، یک تن مجروح و 4 تن دیگر بازداشت شده اند.

ISIS militants
وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 3 جنگجوی داعش در ولایت ننگرهار خبر داده است

در همین حال، نیروهای امنیتی افغان در شهرستان بتی کوت ولایت ننگرهار بر مواضع گروه داعش حمله کرده که در نتیجه 3 داعشی کشته و 4 تن دیگر زخمی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان