جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

درسراسر افغانستان؛ نابودی 77 جنگجوی طالب و داعش

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 77 تروریست در یک شبانه روز گذشته در ولایت های مختلف این کشور خبر داده است.

وزارت دفاع افغانستان در اطلاعیه‌ی اعلام کرده که نیروهای امنیتی این کشور با راه اندازی عملیاتی در ولایت‌های ننگرهار، کنر، نورستان، کاپیسا، پکتیکا، خوست، لوگر، قندهار، زابل، قندوز، فاریاب، تخار و هلمند 77 تروریست را کشته و 7 تن دیگر را زخمی کرده اند.

عملیات گسترده

مقام‌های وزارت دفاع افغانستان از عملیات نیروهای امنیتی این کشور جزییات بیشتری ارایه کرده و افزوده که در شهرستان‌های میزان و قلات ولایت زابل 4 جنگجوی طالبان کشته شده اند.

forces
وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده است که 77 تروریست در ولایت‌های مختلف این کشور به دست نظامیان افغان کشته شده اند

ننگرهار

نظامیان افغان در شهرستان های پچیراگام، چپرهار و بتی کوت ولایت ننگرهار بر مواضع گروه طالبان و داعش حمله کرده که در نتیجه آن 15 جنگجوی داعش و 7 شورشی طالب کشته و 5 داعشی دیگر زخمی شده اند.

ارزگان

در نبردهای میان نیروهای امنیتی افغان و شورشیان طالبان در شهرستان‌های چوره و ترینکوت ولایت ارزگان 20 شورشی این گروه کشته و 2 تن دیگر زخمی شده اند. هم‌چنان یک مخفیگاه و مقداری سلاح و مهمات جنگجویان این گروه نیز در این عملیات از بین رفته است.

هلمند

شورشیان طالبان در شهرستان‌های نادعلی و ناوه ولایت هلمند هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفته که در نتیجه آن 13 شورشی این گروه کشته و 3 تن دیگر زخمی شده اند.

taliban-on-the-highways
4 جنگجوی طالبان بر اثر عملیات نیروهای امنیتی افغان در ولایت زابل کشته شده اند

فاریاب

هم‌چنان وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که در شهرستان قیصار ولایت فاریاب 11 جنگجوی طالبان کشته و 2 تن دیگر زخمی شده اند.

قندوز و نورستان

در ولایت ناامن قندوز در شمال شرق افغانستان 4 جنگوی طالبان کشته شده اند. در عین حال در ولایت نورستان نیز 3 شورشی داعش کشته و 2 تن دیگر زخمی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان