در سراسر افغانستان؛ 47 تروریست کشته و زخمی شده اند

مقام‌های وزارت دفاع افغانستان از کشته و زخمی شدن 47 تروریست در یک شبانه روز گذشته در ولایت‌های مختلف این کشور خبر داده اند.

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که نیروهای امنیتی افغانستان با راه اندازی عملیاتی در ولایت‌های ننگرهار، کاپسیا، پکتیا، پکتیکا، خوست، لوگر، قندهار، زابل، بادغیس، قندوز، فاریاب، بلخ، تخار و هلمند 23 تروریست را کشته و 24 تن دیگر را زخمی کرده اند.

عملیات گسترده

مقام‌های وزارت دفاع افغانستان از عملیات نیروهای امنیتی این کشور جزییات بیشتری ارایه کرده و افزوده اند که در شهرستان آب کمری ولایت بادغیس 3 تروریست کشته و 5 تن دیگر زخمی شده اند. هم‌چنان چندین پناهگاه این گروه نیز در این عملیات تخریب شده است.

taliban4
مقام‌های وزارت دفاع افغانستان گفته اند که در یک شبانه روز گذشته 47 تروریست در ولایت‌های مختلف کشته و زخمی شده اند

قندوز

نیروهای امنیتی افغانستان شورشیان طالبان را هدف قرار داده که در نتیجه در شهرستان‌های خان آباد و امام صاحب ولایت قندوز 11 شورشی این گروه به شمول 4 فرمانده آن کشته و 13 تن دیگر زخمی شده اند.

بلخ

جنگ‌جویان طالبان در شهرستان چمتال ولایت بلخ هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفته که در نتیجه 3 جنگجوی این گروه کشته و یک تن دیگر آنان زخمی شده اند.

forces
نیروهای نظامی افغان در ولایت قندهار 4 تن از شورشیان طالب را از بین برده اند

قندهار و پکتیا

نظامیان افغان بر مواضع شورشیان طالبان در ولایت قندهار حمله کرده که در نتیجه آن 4 شورشی این گروه کشته و 5 تن دیگر زخمی شده اند.

هم‌چنان مقام‌های وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 2 جنگجوی طالبان در شهر گردیز ولایت پکتیا خبر داده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *