جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در سراسر افغانستان؛ 99 تروریست کشته شده اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام‌های وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 99 تروریست در یک شبانه روز گذشته در ولایت‌های مختلف این کشور خبرداده اند.

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که نیروهای امنیتی این کشور در ولایت های ننگرهار، کاپیسا، پکتیا، فاریاب، بلخ، بغلان، تخار، خوست، میدان وردک، قندهار، ارزگان، زابل، قندوز و هلمند 99 تروریست را کشته و 55 تن دیگر را زخمی کرده‌اند.

عملیات گسترده

مقام های وزارت دفاع افغانستان از عملیات نیروهای امنیتی این کشور جزییات بیشتری ارایه کرده و افزوده است که در شهرستان قیصار ولایت فاریاب 6 جنگجوی طالبان کشته و 8 تن دیگر زخمی شده اند.

قندوز

نیروهای امنیتی افغانستان شورشیان طالبان را در ولایت قندوز هدف قرار داده که در نتیجه در منطقه پل غلام سخی، جرخشک، لقی‌ها، دم شاخ، جمعه خان، اتمانزی مرکز و شهرستان امام صاحب این ولایت 56 شورشی این گروه کشته و 24 تن دیگر زخمی شده اند.

هم‌چنان در این عملیات یک فرمانده ارشد جنگجویان طالبان و 2 شهروند پاکستانی این گروه نیز کشته و 5 پناهگاه آنان تخریب شده است.

forces
نیروهای امنیتی افغان 8 عضو گروه داعش را در ولایت ننگرهار از بین برده اند

ارزگان

شورشیان طالبان در شهرستان چوره ولایت ارزگان هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفته که در نتیجه 15 شورشی این گروه کشته و 14 تن دیگر زخمی شده اند.

ننگرهار

نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت ننگرهار بر مواضع جنگجویان داعشی حمله کرده که در نتیجه آن در شهرستان‌های ده بالا، اچین و نازیان این ولایت 8 داعشی کشته و یک تن دیگر زخمی شده اند.

قندهار و میدان وردک

وزارت دفاع افغانستان هم‌چنان اعلام کرده که در شهرستان میوند ولایت قندهار 5 شورشی طالب توسط نیروهای امنیتی این کشور کشته و یک تن دیگر زخمی شده اند.

در شهرستان چک میدان وردک نیز یک شورشی طالب کشته و دو تن دیگر زخمی شده اند.

بر اساس اعلامیه وزارت دفاع افغانستان
بر اساس اعلامیه وزارت دفاع افغانستان 5 شورشی طالب در شهرستان میوند ولایت قندهار کشته شده است

بلخ و هلمند

نیروهای امنیتی افغانستان در شهرستان چمتال ولایت بلخ بر شورشیان طالبان حمله کرده که در نتیجه 5 شورشی این گروه کشته و 10 دیگر زخمی شده اند.

هم‌چنان در شهرستان ناوه ولایت هلمند نیز 2 جنگجوی طالبان از بین رفته اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان