جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

هرات؛ کشف محموله بزرگ شیمیایی تولید هرویین به ارزش 10 میلیون دالر

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های امنیتی ولایت هرات از کشف یک محموله 20 تنی مواد شیمیایی در این ولایت خبر داده اند که از آن برای تولید هرویین استفاده می شود.

پلیس هرات گفته است که روز گذشته این محموله که در حال انتقال به یکی از ولایت های جنوب این کشور بود، در ناحیه پنجم شهر هرات کشف گردیده است.

دفتر سخن‌گوی فرماندهی امنیه پلیس هرات در اعلامیه‌ ای گفته است این محموله شامل 1000 بشکه مواد شیمیایی مایع بنام “استیک انهایدراید” یا “تیزاب” می باشد که برای تولید هرویین استفاده می گردد.

herat3
به گفته مقامات هرات ارزش این محموله بیش از 10 میلیون دالر می‌باشد

این مواد شیمیایی که در داخل یک موتر جاسازی شده بود، از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر هرات به دست آمده و راننده آن نیز بازداشت شده است.

مقامات هرات گفته اند که ارزش این محموله مواد شیمیایی، بیش از 10 میلیون دالر است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان