جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

اعطای 6 میلیارد افغانی قرارداد خدمات بهداشتی و آغاز مرحله سوم پروژه صحت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت صحت افغانستان 19 قرارداد برای عرضه خدمات صحی اساسی و بیمارستانی را به ارزش 6 میلیارد افغانی منعقد کرد.

در اطلاعیه ای این وزارت آمده است که این قراردادها مرحله سوم پروژه بزرگی به نام صحت می باشد. فیروزالدین فیروز وزیر صحت افغانستان علاوه بر انعقاد این قراردادها به شماری از موسسات خدماتی بهداشتی غیرانتقاعی داخلی و خارجی گفته است که عرضه خدمات بهداشتی در نقاط دوردست افغانستان از اولویت‌های وزارت او می‌باشد.

آقای فیروز افزوده که “وزارت صحت عامه در نظر دارد در پهلوی عرضه خدمات صحی اساسی و خدمات صحی شفاخانه‌ای، سطح دسترسی به عرضه خدمات صحی را با تطبیق این پروژه ها از 60 درصد به 80 درصد در کشور افزایش دهد که قرار است دوصد مرکز صحی جدید در نقاط نیازمند کشور ایجاد و یک‌صدوهفتاد مرکز صحی دیگر نیز ارتقا نماید.”

MOPH1
فیروزالدین فیروز، وزیر صحت عامه افغانستان می‌گوید که قرار است دوصد مرکز صحی جدید در نقاط نیازمند کشور ایجاد و یک‌صدوهفتاد مرکز صحی دیگر نیز ارتقا نماید

در همین حال وزارت صحت افغانستان از برنامه ارتقای حقوق و امتیازات آن عده ماموران این وزارت خبر داد که در نقاط دوردست افغانستان کار می کنند. این وزارت اعلام داشت که حقوق این کارمندان چهل درصد افزایش می یابد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان