جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

در سراسر افغانستان؛ 61 تروریست کشته شده اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 61 تروریست در یک شبانه روز گذشته در ولایت‌های مختلف این کشور خبرداده است.

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که در نتیجه عملیات نظامیان افغان در ولایت های ننگرهار، کاپیسا، پکتیا، پکتیکا، خوست، غزنی، قندهار، ارزگان، هرات، قندوز، فاریاب، سمنگان و هلمند 61 تروریست کشته و 29 تن دیگر زخمی شده اند.

عملیات گسترده

مقام های وزارت دفاع افغانستان در مورد عملیات صورت گرفته جزئیات بیشتری ارایه کرده و گفته است که در شهرستان ترینکوت ولایت ارزگان 5 شورشی طالب کشته و یک تن دیگر زخمی شده اند. هم‌چنان در شهرستان گیلان ولایت غزنی 2 طالب دیگر دستگیر شده اند.

فاریاب

نیروهای امنیتی افغانستان شورشیان طالبان را در ولایت فاریاب هدف حمله قرار داده که در نتیجه در شهرستان قیصار و غورماچ این ولایت 16 شورشی این گروه کشته و 24 تن دیگر زخمی شده اند.

Afghan taliban
نیروهای امنیتی افغانستان شورشیان طالبان را هدف قرار داده و 61 تروریست را در ولایت‌های مختلف این کشور از بین برده اند

قندهار

نیروهای امنیتی افغانستان در شهرستان میوند ولایت قندهار 16 طالب را کشته، یک عراده موتر و 4 موتر سایکل این گروه را از بین برده اند.

پکتیا و پکتیکا

شورشیان طالبان در ولایت پکتیا هدف حمله نظامیان افغان قرار گرفته که در نتیجه 19 تن کشته و 2 تن دیگر زخمی شده اند.

هم‌چنان وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که نیروهای امنیتی این کشور 5 عضو شبکه حقانی را در ولایت پکتیا کشته و 2 تن دیگر را زخمی کرده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان