جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

هلمند؛ ضرب و شتم یک خبرنگار از سوی پلیس مرزی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اتحادیه ملی ژورنالیستان افغانستان خواستار پیگیری خشونت علیه یک خبرنگار شده است که روز گذشته از سوی پلیس سرحدی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

اتحادیه ملی ژورنالیستان افغانستان با انتشار اعلامیه ای گفته است که نذیر احمد خبرنگار تلویزیون باختر در ولایت هلمند از سوی پلیس سرحدی آن ولایت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

خبرنگار تلویزیون باختر گفته است روز گذشته زمانی که می‎خواست از جاده ای در این شهر عبور کند، یک موتر پلیس سرحدی با سرعت به سویش نزدیک شده و با این که او خود را کنار کشیده، موتر توقف کرده و افراد سوار بر موتر وی را با مشت، لگد و قنداق تفنگ، لت و کوب کرده اند.

با این حال مسوولان در ولایت هلمند از آغاز بررسی های شان در این مورد خبر می دهند.

journalist
نذیراحمد ارشاد، خبرنگار تلویزیون باختر روز گذشته از سوی پلیس مرزی افغانستان در ولایت هلمند مورد خشونت قرار گرفته است

عمرزواک، سخن‎گوی والی هلمند گفته است که به شکایت این خبرنگار رسیدگی خواهد شد. آقای زواک هم‎چنان گفت که فرمانده پلیس سرحدی هلمند نیز وعده داده است تا با عاملان خشونت علیه این خبرنگار برخورد نماید.

با این حال، فهیم دشتی رییس اتحادیه ژورنالیستان افغانستان گفته است که این قضیه را دنبال می‎کند. رییس این اتحادیه می‎گوید “پس از تماس هایی که با مقامات محلی هلمند داشتیم، آنها با جدیت به پیگیری این قضیه پرداخته اند.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان