جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تازه‌ترین تلفات؛ کشته شدن 3 نظامی آمریکایی در ننگرهار

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی ولایت ننگرهار اعلام کرده اند که بر اثر تیر اندازی یک سرباز افغان بر نیروهای امریکایی در این ولایت سه نیروی امریکایی کشته شده اند.

این رویداد در شهرستان اچین ولایت ننگرهار روز گذشته زمانی به وقوع پیوست که یک سرباز افغان در روستای کندرو بر نیروهای امریکایی حمله کرد.

عطاالله خوگیانی سخن‎گوی والی ننگرهار گفته است که در این رویداد سه نظامی امریکایی کشته و یک تن دیگر زخمی شده است.

مطابق به گفته‌های آقای خوگیانی، نیروهای خارجی نیز در مقابل این حمله واکنش نشان داده که سربازحمله کننده کشته شده است.

سخن‌گوی والی هلمند می‌گوید که برعلاوه کمک های هوایی توسط نیروهای خارجی، آنان باید در نبرد مستقیم همراه با سربازان افغان در برابر تروریستان باید سهم بگیرند
بر اثر تیراندازی یک سرباز افغان بر نیروهای آمریکایی سه تن از نظامیان این کشور کشته شدند

شهرستان اچین ولایت ننگرهار از شهرستان های ناامن این ولایت بوده که در آن جنگجویان داعش و طالبان حضور گسترده دارند. شماری زیادی از شهروندان این ولایت به دلیل ناآرامی ها به ولایت های دیگر آواره شده اند.

دو ماه قبل هوانیروی آمریکا بزرگترین بمب که مشهور به “مادر بمب” است را در شهرستان اچین ولایت ننگرهار بر مخفی‎گاه داعشیان پرتاب کردند. در این حمله 96 عضو داعش به شمول سه فرمانده مشهور آنان کشته شده‎اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان