تازه‌ترین رده بندی؛ افغانستان زیبا‌ترین زنان دنیا را دارد

در بیشتر مواقع و خارج از فضای سیاسی زمانی که در یک محفل دوستانه یا گردهم آیی خودمانی حضور داشته باشید و دقت کنید، متوجه خواهید شد که بیشتر مردان به ویژه پسران جوان در مورد دختران و زنان صحبت می‌کنند.

به همین ترتیب زنان و دختران  نیز در محفل و فضای دوستانه‌ای شان در مورد خود شان و زنان دیگر سخن می گویند و گاهی هم در مورد مردان. شما حتمن برای یکبار و به صورت اتفاقی متوجه آن شده‌اید.

نام این موجود جالب توجه را زن گذشته اند که شما (مردان) در حضور آنان( زنان) با نگاهی نمی‌توانید در باره تمام زیبایی وجود شان صحبت کنید.

شاید این روز‌ها به لطف لوازم آرایش همه زن‌ها زیبا شوند؛ اما تعداد کمی از خانم ها هستند که زیبایی شان  بدون استفاده از لوازم آرایشی قابل توصیف است. در این میان تازه ترین رده بندی از کشور‌های که زیبا‌ترین زنان دنیا را دارد منتشر شده و البته افغانستان در صدر فهرست قرار دارد.

افغانستان

بلی درست خواندید! براساس جدید‌ترین رده بندی، افغانستان زیبا‌ترین زنان دنیا را دارد. در این رده بندی افغانستان در صدر پانزده کشور که زیبا‌ترین زنان دنیا را قرار دارد. دختران افغان با پوست تازه و سفید زیبا‌ترین دختران دنیا گفته شده اند.

beautiful-girls
افغانستان

دختران افغان با مژه‌های بلند و پرپشت، پوست تازه، طبیعی و سفید زیباترین دختران دنیا‌اند؛ شبیه فرشته‌های آسمانی.

مکزیک

با آن که زیبایی زنان مکزیک به زیبایی زنان افغان نمی‌رسد، اما با آن هم این کشور با زیبا رویانش زبان زد همه می باشد و از این رو تعداد زیاد سیاحان به دیدن زیبا رویان آن کشور به سواحل مکزیک می‌روند.

باربارا موری و سلما هایک نمونه‌ی از دختران زیبای مکزیکی اند که شما به راحتی می‌توانید به زیبایی شان پی‌ببرید.

maxico-beauty
مکزیک

از چهره زیبا و ساده‌ دختران مکزیک وقار و جذابیت زنانه می‌تراود.

جاماییکا

جاماییکا یکی دیگر از کشورهای است که با داشتن زیبا رویانش در جهان شهره است. دختران جاماییکایی با پوست تیره‌، چهره‌ی نمکی و گرمی دارند که چشم بزرگ و لب های کامل شان به آنان جذابیت بیشتری می‌بخشد و بدن منحنی جذابیت زنانگی شان را به نمایش می‌گذارد.

Jamaica-beauty
جاماییکا

هند

هند که به کشور چند نژادی معروف است، سبب شده که همه به خصوص زنان شان زیبایی خاصی داشته باشند.

پوست زمخت، مژه های تیره، لب منحنی و ابرو‌های پرپشت از ویژگی های برجسته وتعریف شده برای زنان هندی است و بیجا نیست که بیشترین تعداد دختران مشهور دنیا با زیبایی خیره کننده، از هند می آیند.

indian-beauty
هند

روسیه

از زیبایی زنان روسی همه ما شنیده ایم. آنان با چشمان آبی، موهای طلایی، چهره‌های روشن و قدی بلند محبوب اند.

از این رو زیبارویان روس غیرقابل شمارش اند و تعداد بیشتر دختران روسی برای خود مدل هستند. ایرینا شایک مدل افسانه ای از این کشور است. اگر پاریس به زیبایی ایفل می‌نازد، مسکو با داشتن دختران زیبا در ‌دنیا مشهور است.

russian-beauty
روسیه

فرانسه

هرچند فرانسه یکی از بزرگترین کشور‌های تولید‌کننده معروف‌ترین لوازم آرایش در دنیا‌ است، اما دختران  این کشور با سبک پوشش خاص خود بدون استفاده از لوازم آرایشی با چشمان آبی، لب‌های کشیده، قد استوار و بلندشان زیبا اند. زیبایی طبیعی آنان بدون آرایش و آراستن قابل ستایش است.

france-beauty
فرانسه

ونزوئلا

هر کشوری به یک چیز افتخار می‌کند و ونزوئلایی ها به زیبایی زنان شان!

زیبایی در این کشور تبدیل به یک سمبل شده است. بر اساس نظرسنجی ها، دختران و زنان این کشور بیشترین زمان خود را صرف زیباسازی شان می‌کنند. عبور از خیابان های کاراکاس، آن هم در بعد از ظهرهای همیشه گرم این کشور، به بیماران قلبی توصیه نمی شود.

بیشترین جوایز اعطاشده‌ی بین المللی به زیبارویان این کشور تعلق می‌گیرد. زنان زیبا و ظریف با مو‌های بور در این کشور زیاد اند.

Venezuela-beauty1
ونزوئلا

ازبکستان

زیبایی زنان ازبیک تحت تاثیر تغییر هنجار‌های اجتماعی، حکومت شوروی وقت، سنت های محلی و مذهب قرار دارد. نژاد مختلط، زیبایی فوق العاده به همه به خصوص زنان آن بخشیده و آنان در عین سادگی زیبایی خاصی دارند.

Uzbekistan-beauty
ازبکستان

عراق

چشمان تیره و ابرو‌های کمان زنان عراقی که از پشت حجاب نمایان می‌شود، جلوه ها‌ی زیبای از چهره ‌آنان را می‌نمایاند. چهره های ظریف و زیبای آنان با چشمان گیرایی شان فوق‌العاده بوده و بسیاری ها آن را می ستایند.

Iraq-Beauty
عراق

آرژانتین

زیبایی زنان آرژانتین آگاهانه است. آنان به طور آگاهانه زمان را برای زیبایی و مراقبت از پوست و موی شان اختصاص می‌دهند و برای هر چه زیبا‌تر شدن شان می‌کوشند. به همین دلیل آنان با چهره‌ های جذاب و نمکی شان همیشه همگام با مد زندگی می‌کنند.

Argentina-beauty1
آرژانتین

چین

زنان چینی با چهره های معصوم و چشم‌های بادامی شان زیبایی منحصر به فرد خود شان را دارند. آنان با داشتن موهای سیاه و یا سفید براق و اندام ویژه شان شبیه به عروسک ها زیبا اند.

china-beauty
چین

ایتالیا

دختران ایتالیایی با پوست زیتونی و مو‌های قهوه ای خود زیبا هستند. این زنان مدیترانه ای همیشه ساده و مرتب اند و این بیشتر آنان را شایان ستایش می‌کند.

Italy-beauty
ایتالیا

بلغارستان

زنان بلغاری مرموز و بیشترشان ژن های از اسلواکی و بالکان دارند. اولین چیزی که بیشتر توجه شما را به زیبایی زنان بلغاری جلب می‌کند، موهای تیره سیاه یا سفید شگفت آور آنان است که به شکل طبیعی تونی داده و فرفری بوده و مربوط به ژن آنان می‌شود.

زیبایی زنان بلغاری که به موی براق و پوست روشن شان بستگی دارد، سبب درخشش بیشتر آنان شده‌ است.

bulgarian-beauty
بلغارستان

ایرانی

زیبایی زنان ایران از ایام قدیم شهره بوده است. چهره سفید و موهای پرپشت به زنان ایرانی زیبایی بیشتر بخشیده‌ که چادرهای ویژه شان، چهره‌ معصوم و زیبایی منحصر به فرد آنان را نمایان می‌کند.

persia-beauty
ایرانی

اوکراین

اوکراین که جسورترین زنان جهان را دارد، با چهره‌ های نمکی شبیه زنان روسی زیبا و جذاب اند. راستی تا یادم نرفته متوجه زیبایی طبیعی خودتان باشید و به این ترتیب هم از مصرف پول تان صرفه‌جویی کنید و هم جذاب باشید.

Ukraine-Beauty
اوکراین

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 43

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *