جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

جلوگیری از فاجعه‌ای دیگر؛ دستگیری یک گروه وابسته به طالبان در ننگرهار

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ریاست امنیت ملی افغانستان از دستگیری یک شبکه وابسته به گروه طالبان خبر داده است که قصد انجام حملات انتحاری و انفجاری را در ولایت ننگرهار داشتند.

این ریاست در اعلامیه ای گفته است این 6 تن به دستور رهبران گروه طالبان در شورای پشاور پاکستان به ننگرهار آمده بودند تا دست به حملات انتحاری در شهر جلال آباد مرکز این ولایت بزنند.

این افراد طالبان که مجهز به جلیقه انتحاری بودند، در ولسوالی بهسود ولایت ننگرهار از سوی نیروهای قطعات خاص ریاست امنیت ملی افغانستان دستگیر شده اند.

در فهرست منتشر شده آمده است که یک تن مجهز به جلیقه انتحاری بوده و 5 تن دیگر به عنوان راهنما و فراهم کننده تسهیلات برای این فرد انتحاری با او همکاری داشته اند.

militant2
این گروه در ولسوالی بهسود ولایت ننگرهار از سوی نیروهای قطعات خاص امنیت ملی افغانستان دستگیر شده است

ریاست امنیت ملی افغانستان می گوید که طالبان دست به تغییر تاکتیک در عملیات های شان زده و حالا حمله به نقاط مزدحم شهرها را در دستور کار خویش قرار داده اند.

این ریاست در حالی از دستگیری این گروه وابسته به طالبان خبر داده است که روز گذشته انفجاری سنگین در مرکز شهر کابل تلفات سنگین جانی و مالی برجای گذاشت. در این انفجار که توسط یک تانکر بزرگ تخلیه فاضلاب صورت گرفت، بیش از 500 تن کشته و زخمی شدند.

ریاست امنیت ملی افغانستان گفته است که شبکه حقانی و سازمان استخبارات پاکستان در حمله تروریستی کابل دست داشته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان