جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

در سراسر افغانستان؛ 44 تروریست کشته شده اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام های وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 44 تروریست در یک شبانه روز گذشته در ولایت مختلف این کشور خبر داده اند.

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده که در عملیات نیروهای امنیتی این کشور در ولایت های ننگرهار، بغلان، فاریاب، قندوز، پکتیا، پکتیکا، لغمان، خوست، ارزگان، قندهار، غزنی،کنر، بدخشان و هلمند 44 ترویست کشته و 40 تن دیگر زخمی شده اند.

عملیات پاکسازی

آمارهای منتشر شده از جزییات عملیات نیروهای امنیتی افغانستان نشان می دهد که در شهر قندوز 24 شورشی طالب کشته و 16 تن دیگر زخمی شده اند. هم‎چنان در ولایت غزنی یک تن کشته و 3 تن دیگر زخمی شده اند.

هرات

نیروهای امنیتی افغانستان گروه طالبان را هدف قرار داده که در نتیجه در ولایت هرات 10 جنگجوی این گروه به شمول قاری گل احمد فرمانده طالبان برای شهرستان ادرسکن و شیر احمد ولسوال این گروه برای شهرستان فارسی کشته شده اند و هم‎چنان یک تن از فرماندهان ارشد آنان نیز در این ولایت از بین رفته اند.

وزارت داخله افغانستان از کشف انبار اسلحه و مهمات در ولایت غزنی خبر داده است
نیروهای امنیتی افغانستان 44 تروریست را در ولایت‌های مختلف این کشور از بین برده اند

فراه

شورشیان طالبان در حومه شهر فراه هدف حمله نیروهای امنیتی افغان قرار گرفته که در نتیجه 5 شورشی این گروه کشته و 2 تن آنان زخم بر داشته اند. در این عملیات در فراه، یک موتر شورشیان نیز به دست نیروهای افغان افتاده است.

میدان وردک

نیروهای امنیتی افغان در این عملیات بر مواضع گروه طالبان حمله نموده که در نتیجه در شهرستان جلریز میدان وردک 4 جنگجوی این گروه کشته و 6 تن زخمی شده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان