جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

جوانی که پس از کاهش 111 پوند وزن کاملا تغییر شکل داده است

خواندن 4 دقیقه
0
(0)

لوویز ترایگو نام جوانی است که اگر شما در سال 2011 میلادی او را می‌دیدید هرگز تصور نمی‌کردید که روزگاری او را نشناسید. زیرا آن‌روز شما او را جوانی با وزن بیش از 400 پوند می‌دیدید که حتی نمی‌توانست روی پاهایش بی‌ایستد.

کارش را ترک کرده بود و در مقابل، نامزدش نیز او را تنها گذاشته بود. از جانبی هم روز به روز بر وزنش افزوده می‌‎شد و خودش نیز افسرده شده بود. خلاصه لوویز به تمام معنی منزوی گردیده بود.

https://www.instagram.com/p/BRejOo7BqMZ/?taken-by=savageresolve

با تمام این‌ها لوویز ترایگوی امروز شباهتی جز نام، با مرد شش سال پیش ندارد. با اطمینان می‌توان گفت اراده‌ی او باعث شده است تا امروز آقای ترایگو یکی از زیباترین بدن‌های جهان را دارد. لوویز با کم‌کردن 111 پوند وزنش امروز غیر قابل تشخیص شده است.

وزن روزافزون این جوان، افسردگی زیادی برای او به بار آورده بود و زمانی که او تصمیم گرفت تا به داکتری مراجعه کند، نتیجه این شد که دکترش نیز بابت افزایش وزن اش به‌ هشدار دهد.

لوویز اما پس از گذشت حدوداً 6 سال به گونه‌ی غیر قابل تصور با یک رابطه‌ی جدید، مربی‌گری و مشاوره‌ی تغذیه شهره شده است. او با تلاش‌های زیادی که به خرج داد توانست تا پایین‌ترین حد ممکن، وزنش را کم کرده و به 155 پوند برساند، اما پس از آغاز تمرینات وزنه‌برداری، لوویز ترایگو با قد 5.7 فت (1.73 متر) وزنش را به 170 پوند افزایش داده است تا در رشته‌ی خود نیز از نخبگان باشد.

https://www.instagram.com/p/BNcRgkWhIu9/

آقای ترایگو در مصاحبه‌ای با استیل شرادید (Steel Shredded) می‌گوید که “در واقع وزن من از زمانی که خردسال بودم، رو به افزایش بود. من از دوره‌ی مکتب، شروع به وزن‌گرفتن کردم و زمانی که به دوره‌های بالای مکتب می‌رفتم دیگر خیلی چاق بودم. چاقی همیشه بخشی از زندگی من بوده است. وزن من به طور همیشگی حدود 200 پوند بود.”

این جوان در ادامه‌ی صحبت‌هایش می‌گوید وزن او بعد از آغاز تحصیلات‌اش در کالج و شروع کار، به سرعت زیاد می‌شد. لوویز ترایگو در این رابطه می‌افزاید “من به دلیل توجه‌ی که بیشتر به نمراتم می‌کردم، هرگز توجه جدی به خوراک خود نمی‌کردم. من قبل از این‌که بدانم وزنم به 300 پوند رسیده است هرگز به صحت خود نگاهی نداشتم.”

لوویز می‌گوید که پس از مدتی او کارش را در یک انبارخانه آغاز کرد و هر روز احساس می‌کرد که خسته و خسته‌تر می‌شود تا دریافت که دیگر نمی‌تواند روی پاهایش بی‌استد و سرانجام شغل‌اش را رها کرد و خانه نشین شد.

https://www.instagram.com/p/BSfFesRheqp/

آقای ترایگو می‌افزاید که “بدبختانه هنگامی که من شغلم را ترک کردم، رابطه‌ی طولانی مدتم را نیز از دست دادم و این مساله بیشتر باعث افسردگی من شد و سبب شد تا وزنم در مدت دو ماه به 400 پوند برسد. از این رو در معرض بیماری‌های قلبی و مرض دیابت نیز قرار گرفتم.” او می‌گوید “داکتر به من هشدار داد که فقط 24 سال دارم و وزنم نیز به 400 پوند رسیده است، و اگر این وضعیت را تغییر ندهم، به‌زودی می‌میرم.”

لوویز ترایگو می‌گوید دکتر برایش گفته است که باید تصمیم بگیرد «در خانه بماند و بمیرد یا کاری کند که بتواند به زندگی‌اش طوری که می‌خواست ادامه دهد؟». برای کسی که تمام عمرش از هر نوع غذایی که دلش خواسته، صرف کرده، کار خیلی آسان نبود. لوویز نمی‌دانست که از کجا و چگونه آغاز کند؟ لوویز می‌گوید که “اولین کاری را که من کردم، از مصرف فست‌فود و نوشیدنی‌های گازدار دست کشیدم.”

https://www.instagram.com/p/BQhGq0Pl6q1/

او در ادامه می‌گوید که تمریناتش در اوایل خیلی دشوار و خسته‌کننده بوده و در روزهای اول فقط به بالا و پایین تپه‌ای که در نزدیکی خانه‌اش قرار داشت، قدم می‌زد. زیرا این نهایت کاری بود که او می‌توانست انجام دهد. آقای ترایگو می‌افزاید “من می‌خواستم وزنم را فورا کم نمایم. وقتی که برای اولین بار تمرین کردم، در واقع نتوانستم ادامه دهم. من هیچ گاهی به این وضعیت بدم پی‌نبرده بودم.”

با تمام این‌ها ظاهراً اکنون همه چیز رو به راه شده است. او حالا یک مربی زیبایی اندام و متخصص تغذیه است. لوویز ترایگوی امروز را باید با این القاب و نشان‌ها بیابید.

https://www.instagram.com/p/BNdPzdAhYFP/?taken-by=savageresolve

علی شهیر همکار این گزارش بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان