24 ساعت در افغانستان؛ نابودی 45 تروریست در 7 ولایت

وزارت دفاع افغانستان از ادامه عملیات نظامی علیه گروه های تروریستی در نقاط مختلف این کشور و کشته شدن 45 تروریست در نتیجه این عملیات ها که در یک شبانه روز گذشته صورت گرفته خبر داده است.

هلمند

مقامات وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 3 فرمانده طالبان در ولایت ناامن هلمند خبر داده اند. این فرماندهان طالبان در ولسوالی ناوه و نواحی اطراف شهر لشکرگاه مرکز این ولایت هدف قرار گرفته اند. به گفته مقامات این وزارت، علاوه بر این افراد 12 تروریست دیگر کشته شده و 7 تن نیز زخمی شده اند.

قندهار

در ولایت جنوبی قندهار نیز 6 طالب کشته شده و 4 تن زخمی شده اند. در اعلامیه خبری وزارت دفاع آمده است که این افراد در ولسوالی نیش این ولایت هدف نیروهای امنیتی این کشور قرار گرفته اند.

ولایت جنوبی قندهار افغانستان روی نقشه
در ولایت جنوبی قندهار نیز 6 طالب کشته شده و 4 تن زخمی شده اند

غزنی

عملیات نظامی نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت غزنی نیز ادامه یافته است. گفته شده که در ولسوالی ناوه، 13 تروریست در نتیجه حملات هوایی این نیروها کشته شده اند. هم چنین در ولسوالی اندر این ولایت و در عملیات پاک سازی برخی از مناطق این ولسوالی نیز، 3 تروریست دیگر نابود شده اند.

ننگرهار

در ولایت شرقی ننگرهار، باز هم گروه داعش هدف حملات نیروهای امنیتی این کشور قرار گرفته است. این عملیات ها در دو ولسوالی اچین و بهسود صورت گرفته که در نتیجه، 4 تن از افراد داعش کشته شده و 2 تن دیگر نیز زخمی شده اند.

زابل و ارزگان

4 تروریست در ولسوالی میزان در زابل و ولسوالی دهراوود ولایت ارزگان کشته شده اند.

Nangarhar-Taliban
مقامات پولیس از حمله طالبان به ولسوالی درقد ولایت تخار در شمال شرق افغانستان و کشته شدن 10 طالب خبر داده اند

تخار

در همین حال مقامات پولیس از حمله طالبان به ولسوالی درقد ولایت تخار در شمال شرق این کشور و کشته شدن 10 طالب خبر داده اند.

فرماندهی پولیس 808 سپین زر در شمال شرق افغانستان گفته است که افراد طالبان شب گذشته از چندین جهت به این ولسوالی حمله کردند اما با مقاومت نیروهای امنیتی، 10 تن از طالبان کشته شده و 9 تن دیگرشان زخمی شدند.

این حمله از ساعت 8 شب آغاز شده و تا ساعت 4 صبح ادامه داشته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *