جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

در خط آتش؛ معادلات جنگی به نفع نیروهای امنیتی افغانستان در حال تغییر است

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

رییس جمهور افغانستان با حضور در مراسم فراغت 343 تن از افسران جوان در دانشگاه دفاعی ملی مارشال فهیم گفته است که، افغانستان در خط مقدم نبرد با تروریستان بین المللی قرار دارد.

محمد اشرف غنی رییس جمهور افغانستان قبل از ظهر امروز ( 5 حوت)، با حضور در مراسم فراغت این افسران رسیدن به صلح و ثبات را آرزوی مردم این کشور دانسته و خطاب به این افسران گفته است “ملت افغانستان ثبات دایمی می خواهد و این وظیفه به شما و نسل شما سپرده شده تا مردم خود را از شر باغیان و انتحاری ها نجات دهید و حفظ کنید.”

محمد اشرف غنی افغانستان را در حال جنگ با تروریستان بین المللی دانسته و گفته که نیروهای امنیتی افغانستان تنها در سنگر دفاع از این کشور نیستند بل که، در خط مقدم نبرد با گروه های تروریستی بین المللی قرار دارند.

gratuation-of-ANSF
جریان مراسم فراغت 343 افسر از دانشگاه دفاعی ملی مارشال فهیم

او با اشاره به دستاوردهای نیروهای امنیتی گفته که معادلات جنگی در این کشور به نفع نیروهای امنیتی افغانستان در حال تغییر است و کمک های جامعه جهانی برای تقویت این نیروها و بخصوص نیروهای هوایی افغانستان ادامه خواهد داشت.

آقای غنی در این مراسم با اهدای مدال به برخی از این افسران، از آنان تقدیر نموده و تاکید کرده است که نیروهای امنیتی، باید از حلقه های قومی و سمتی عبور کرده و خود را متعلق به همه مردم این کشور بدانند و از تمام این سرزمین در برابر تروریستان دفاع نمایند.

حمله بر داعش و طالبان در شرق و جنوب             

در همین حال عملیات نظامی نیروهای امنیتی افغانستان در ولایت های مختلف علیه گروه های تروریستی مانند داعش و طالبان ادامه داشته است.

وزیر دفاع افغانستان
مقامات امنیتی افغانستان از کشتن 50 تروریست در ولایت‌های مختلف این کشور خبر می‌دهند

مقامات امنیتی افغانستان از کشته شدن 50 تن از تروریستان در ولایت های مختلف این کشور خبر داده اند.

در عملیات نظامی که توسط نیروهای مشترک ارتش و پولیس افغانستان در 24 ساعت گذشته صورت گرفته است، بیشترین تلفات به تروریستان در ولایت های ننگرهار در شرق و قندهار و هلمند در جنوب این کشور وارد شده است.

در ولایت شرقی ننگرهار، 18 تن از افراد وابسته به داعش در ولسوالی های ناامن ده بالا و نازیان کشته شده اند. گفته شده است که 31 حلقه ماین نیز در این عملیات، توسط نیروهای امنیتی افغانستان کشف و خنثی شده است.

وزارت دفاع ملی افغانستان
مقامات امنیتی افغانستان در ولایت شرقی ننگرهار، از کشتن 18 فردِ وابسته به داعش خبر می‌دهند

در قندهار نیز در نتیجه درگیری میان نیروهای امنیتی با این گروه 18 طالب کشته شده و 3 تن دیگر زخمی شده اند. این درگیری ها در ولسوالی میوند این ولایت رخ داده است.

در هلمند نیز حملات زمینی و هوایی نیروهای امنیتی افغانستان به طالبان ادامه داشته است که منجر به کشته شدن 14 تن از طالبان در شهر لشکرگاه مرکز این ولایت و همچنین ولسوالی گرمسیر شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان