جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

طولانی‌ترین پرواز جهان؛ مسافرانی که 16 ساعت بی‌وقفه روی چوکی هواپیما نشستند اما ذوق‌زده بودند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

طولانی‌ترین سفرهای هواپیمایی در بهترین حالت می‌تواند آزاردهنده تعریف شود. اما در جدیدترین رکورد طولانی‌ترین سفر هواپیمایی دنیا مسافران ذوق‌زده بودند تا دل‌گیر و خسته.

ناوگان هواپیمایی قطر ایرویز، طولانی‌ترین پرواز خود تا به حال را که طولانی‌ترین پرواز هواپیمایی جهان نیز می‌باشد برای اولین‌بار از دوهه؛ پایتخت قطر تا آکلندِ نیوزلند در 16 ساعت و 20 دقیقه تکمیل نمود.

این پرواز توسط هواپیمای بوینگ 777 – 200 ال‌آر ناوگان هواپیمایی قطر ایروز تکمیل شد و مسافت 14535 کیلومتر را تکمیل کرد.

این سفر حتی در بازگشت طولانی‌تر شد و در مدت 17 ساعت و 30 دقیقه به خاطر وزش باد انجام شد.

در جریان این سفر مسافران ذوق‌زده بودند و از خود با کیک و نوشیدنیِ کیوی، در بزنس کلاس (مکان خاصی در هواپیما) پذیرایی کردند.

https://twitter.com/ALW_Craig/status/828062817387474944?ref_src=twsrc%5Etfw

قابل تعجب نیست که سفری به این مدت طولانی، تیل زیاد نیز مصرف می‌کند. یکی از سرنشینان این هواپیما قبل از پرواز در صفحه‌ی تویتر خود نوشته است که در کنار مسافران این پرواز 138 تن تیل را نیز حمل می‌کند.

https://twitter.com/richardquest/status/828064340603502593

پس از 16 ساعت پرواز، رسیدن به آکلند، خود حس خاطرجمعی جدی را برای مسافرین داده بود.

https://twitter.com/richardquest/status/828428485567901698

زمانی که این پرواز طولانی در فرودگاه آکلند به زمین نشست، با استقبال سنتی آب‌پاش‌های تیم آتش‌نشانی فرودگاه نیز پذیرایی شد.

https://www.youtube.com/watch?v=YIWlokzpUyk

پیش از این، دو شرکت دیگر نیز این چنین پرواز طولانی داشته اند.

ناوگان هواپیمایی امرتس ایرلاینز این مسیر را از دبی تا آکلند، 300 کیلومتر کمتر پی‌موده است. و در عین حال شرکت ایراندیا خط پروازی دهلی–سان فرانسیسکو را با فاصله 12343 کیلومتر طی کرده است.

به نظر می‌رسد این طولانی‌ترین پرواز ناوگان‌های هواپیمایی رقیب و در حال رشد منطقه‌ای ما نباشد. با این حال، این چنین پروازها که در آن 16 ساعت تمام باید روی چوکی هواپیما نشست، خسته‌کننده می‌باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان