خشونت علیه مردان؛ مردی که حاضر شد در زندان باشد تا کنار خانم‌اش

مطمئناً در مورد خشونت علیه مردان، از سوی زنان شنیده اید؛ حتی در همین افغانستان، خبرنامه چند ماه قبل به هشت مورد از خشن‌ترین و گاهاً جالب‌ترین مورد خشونت‌ها علیه مردان پرداخته بود.

اینک مردی اهل کانزاس آمریکا، از بس از دست زنش به ستوه آمده بود، اقدام به سرقت از یک بانک نموده و سپس عمداً خودش را در اختیار پولیس قرار داده، تا زندان برود.

این مرد لری ریپل نام دارد و 70 ساله است. روز دوشنبه به یکی از بانک‌های محلی رفته و وانمود نموده که مسلح است و نزدیک به سه هزار دالر را از ماموران بانک گرفته است. او سپس در همان‌جا زانو زده و به اطرافیان‌ش گفته است که به پولیس زنگ بزنند. لری اکنون در بازداشت پولیس کانزاس سیتی ایالت کانزاس به سر می‌برد.

لری ریپل

مقامات امنیتی این شهر می‌گویند که لری ریپل مدعی است، از دست زن خود به ستوه آمده و برای همین تصمیم گرفته است تا از این طریق (سرقت مسلحانه) به زندان بیافتد که دیگر به خانه باز نگردد. او گفته نمی‌خواهد روی خانمش را ببیند.

این مقام امنیتی افزوده است که “او پس از گرفتن پول، به‌جای فرار از محل، در گوشه بانک نشسته و به محض ورود پولیس، خود را به آن‌ها معرفی کرده است.” این مرد پس از داخل شدن ماموران به این بانک، از جایش بلند شده و به آنان می‌گوید “من کسی هستم که به دنبالش می‌گردید”.

رییس پولیس کانزاس سیتی، به خبرنگاران گفته است که پس از بازداشت ریپل، او را به بازداشت‌گاه برده اند و ریپل نیز در آن‌جا (بازداشت‌گاه) به ماموران پولیس گفته است، بخاطر اختلافاتی که با زن‌اش داشته، به این سرقت دست‌زده و سپس منتظر آنان بوده تا او را بازداشت کنند.

لری و خانمش که اکنون از دست او فراری است

این مقام پولیس می‌گوید، ریپل حاضر نیست حتی یک ساعت دیگر در خانه، با زن‌اش زندگی کند. به گفته‌ی ریپل؛ او ترجیح می‌دهد بقیه عمر خود را در پشت میله‌های زندان بگذراند تا خانه.

ماموران پولیس با پی‌بردن به هدف اصلی این مرد 70 ساله و این‌که او نه اسلحه‌ای داشته و نه واقعاً قصد سرقت بانک را، بعد از سه روز تصمیم به آزادکردن او گرفته و روزچهارشنبه به او می‌گویند که می‌تواند به خانه‌اش برود، اما آنان با اعتراض شدید این مرد مواجه می‌شوند. این ماموران امنیتی می‌گویند زمانی که از او می‌خواستند تا بازداشت‌گاه را ترک کند، ریپل به آنان می‌گوید که او مرتکب سرقت از بانک شده، او می‌افزاید: “به نظر شما یک فرد چه باید بکند تا بتواند به زندان بیافتد؟”

با این حال اما پولیس او را به‌زور از بازداشت‌گاه خارج کرده و به خانه‌اش برده است؛ اما پس از آزادی او تا کنون خبر موثقی از ادامه‌ی داستان‌ش در دست نیست.

لری (چپ تصویر) گفته است که ماندن در زندان بر رفتن در خانه و دیدن خانمش (راست تصویر) ترجیح میدهد

جالب این است که او از هیچ نوع بیماری نیز رنج نمی‌‎برد و کاملاً از سلامت جسمی و روانی، برخوردار است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *