جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

سیاست‌مدار اخلاقی؛ لحظه‌های ناب از زندگی غیرسیاسی اوباما

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

پرزدنت اوباما جمعه شب قصر سفید را برای همیشه ترک می‌کند. او اولین رییس‌جمهور رنگین‌پوست آمریکا است که تابوی نرسیدن به ریاست‌جمهوری سیاهان در آمریکا را شکستاند و توانست وارد قصر سفید شود. اوباما در طول مدت هشت سال ریاست‌جمهوری بر آمریکا، لحظات خاطره‌انگیزی خلق کرده‌است. او توانسته که به عنوان یک رییس‌جمهور اخلاقی در داخل و خارج از ایالات‌متحده عمل نماید. در ضمن، او لحظات جدی و شوخی را با کارمندان و همکاران خود داشته است. بیشتر عکس‌های به‌جامانده از زمان ریاست‌جمهوری اوباما، چهره جدی او به عنوان مقتدرترین مرد سیاست آمریکا را نشان می‌دهد. کم‌تر کسی به شخصیت غیررسمی او که با شوخی و مزاح عجین می‌باشد، توجه کرده‌است.

خبرنامه به این جلوه از شخصیت او که در کلکسیون تصاویر کاخ سفید یافت می‌شود، نگاه کرده و شماری ازآن را در این گزارش آورده‌است.

obama25

obama28

obama13

obama21

obama27

obama26

obama24

obama22

obama23

obama20

obama19

obama17

obama16

obama15

obama14

obama12

obama11

obama10

Obama-with-kids25

obama9

obama8

obama7

Obama-with-kids77

obama2

obama1

 

obama5

Obama-with-kids19

obama6

obama3

ObamaandMishelle (26)

مختار پدرام همکار این گزارش بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان