اشتباه ترامپ که یک‌بار دیگر دختر او را سر زبان‌ها انداخت

تویت اشتباهی رییس‌جمهور منتخب آمریکا به آدرس خانم بریتانیایی با نام اول مشابه دختر آقای ترامپ، او را دوباره در دنیای مجازی و رسانه‌های جمعی خبرساز ساخت.

امروز دونالد ترامپ رییس‌جمهور منتخب آمریکا در بازتویت خانمی که از دختر او به عنوان دختر خوش‌ذوق و باکلاس تعریف کرده بود، حساب کاربری ایوانکا ترامپ را با زن بریتانیایی که ایوانکا میجک نام دارد، اشتباهی گرفت و برای بیش از بیست میلیون دنبال‌کننده‌اش تویت کرد.

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/821177307708661761?ref_src=twsrc%5Etfw

ایوانکا مجیک در جواب تویت رییس‌جمهور منتخب آمریکا نوشت “و شما مردی با مسوولیت‌های بزرگی هستید. می‌شود پیش‌نهاد کنم که بیش‌تر در تویتر محتاط باشید و زیادتر درباره تغییر اقلیم بی‌آموزید.”

این اشتباه تویتری، آقای ترامپ را خبرساز ساخت تا حدی که این تویت او بیش از 6000 بار بازتویت شده و بیش از 30000 بار پسندیده شده بود.

با این حال، این خانم بریتانیایی که مشاور یک شرکت کوچک و یکی از فعالان حزب کارگر بریتانیا است، گفته که نکته‌ای جالب در این گفت‌وگوی تویتری او با رییس‌جمهور منتخب آمریکا در این بود که سیاست‌های او با دونالد ترامپ بسیار متفاوت می‌باشد.

اما ظاهراً، ایوانکا دختر مشهور آقای ترامپ از این ماجرا اطلاع ندارد، چرا که او با پست عکسی از خود در تویتر، شب‌اش را چراغانی توصیف کرده و با هشتگ #دیت‌نایت یا «شبِ دیدار» یادآوری نموده است.

ایوانکا پس از آن عکس خود را تویت کرد که رییس‌جمهور منتخب آمریکا در تویت دیگری دنبال‌کننده‌های خود را به تماشای گزارش ویژه‌ای سی‌ان‌ان درباره دخترش دعوت کرده بود و البته گفته بود چون این گزارش از سوی سی‌ان‌ان پخش می‌شود، شاید زیاد خوب نباشد.

پیش از این، دونالد ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی که این هفته برگزار کرده بود، سی‌ان‌ان را رسانه‌ای تقلبی گفته بود و گزارش‌گر آن را نیز مجالی برای طرح سوال از خود نداد.

اما در آغاز این ماه، سخنگوی آینده قصر سفید اعلام کرده بود که آقای ترامپ، به نوشتن تویت‌هایش در زمان تصدی ریاست‌جمهوری نیز ادامه خواهد داد.

پیش از این نیز تویت‌های دونالد ترامپ برای او دردسرساز شده‌است. رییس شورای استخباراتی آمریکا در واکنش به یکی از تویت‌های او درباره به تعویق‌افتادن گزارش نهادهای اطلاعاتی درباره نفوذ روسیه بر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفته بود که بهتر است رییس‌جمهور منتخب مسائل حساس اطلاعاتی را به تویتر نکشاند و در مکان‌های مخصوص آن بحث کند؛ توصیه‌ای که نتوانست آقای ترامپ را به توقف و یا احتیاط در تویت‌هایش مجاب نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *