جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

مردی که نشان «هالیوود» را به «هالیوید» تغییر داده‌بود خود را به پولیس تحویل داد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مردی که گفته بود او نشان مشهور “هالیوود” را به نشان دیگری که “هالیوید” خوانده می شد، تبدیل کرده است، به اتهام تخطی پس از تسلیم شدن به پولیس، مجازات می شود.

بر اساس گزارش رویترز، زچاری کول فرناندز، مرد 30 ساله‌ی هنرپیشه‌ و فیلمسازی که با نام “جیسس هیندس” در رسانه های اجتماعی شناخته می شود، روز دوشنبه خودش را به پولیس تسلیم کرده است.

در حالی که فرناندز به جرم تخطی (جرمی که حداکثر شش ماه زندان دارد) بازداشت شده اما به قید وثیقه تا روز 15 فبروری برای حضور در دادگاه از زندان آزاد شده است.

https://www.instagram.com/p/BOu5EXsBCH2/?taken-by=jesushands

نشان 94 ساله‌ی “هالیوود” که بر کوه لی موقعیت دارد، ساعت 3 صبح در روز سال جدید میلادی به “هالیوید” تبدیل شده بود.

در نخست هویت شخصی که این نشان را تبدیل کرده بود، یک راز بوده است، اما بعدا فرناندز مسئولیت این شوخی اش را بر عهده گرفته.

فرناندز گفته است که “این کار فقط برای لبخند زدن و خندیدن بوده است. به آن‌ها کمک کنید و آن‌ها را بگذارید تا زندگی کنند چون سال 2016 یک سال بد و دیوانه‌ای بود.”

فرناندز و هم‌دستش ساره فرن، همسر سابق اش با مصرف 35 دالر این نشان را تبدیل کردند. اما آماده کردن یکی از این علامت ها، دو ماه طول کشیده و تغییر آن سه ساعت را در بر گرفته است.

فرناندز
فرناندز

او گفته است که “این کار سرگرم کننده و هیجان انگیز بود.”

هرچند که فرناندز انتظار یک واکنش محلی را از تبدیل کردن این نشان داشت، اما او از بزرگی این داستان شوکه شده بود.

فرناندز در مصاحبه ای گفته که “من هرگز انتظار نداشتم که این مسئله تا این حد بزرگ می شود.”

هرچند مقامات تایید کرده اند که شوخی فرناندز هیچ آسیبی به نشان هالیوودی نرسانده اما دیوید رئو، عضو انجمن شهرداری شهر لوس آنجلس گفته است که مجازات عامل این عمل مهم بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان