جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

گوگل اشتباهاً دختری را نجات داد که در آستانه خودکشی قرار داشت

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

دیروز شبکه‌ی گوگل جان دختری را نجات داده است که در مرز مرگ و زندگی قرار داشته است.

از افسردگی و ناامیدی همواره به عنوان اصلی‌ترین دلیل‌ها برای خودکشی نام برده شده است. اخیراً دختر 24 ساله‌ای اهل شهر سهارانپورِ هند، وقتی نامزدش پس از گرفتن یک شغل دولتی و فشار از جانب خانواده اش، این دختر را ترک می‌کند، او تصمیم به خودکشی می‌گیرد.

گفته می‌شود او به شدت دچار آسیب‌های روانی و افسردگی شده و تصمیم می‌گیرد که با پریدن در کانال جمنا به زندگی خود پایان دهد. این کانال در چهار کیلومتری شهر که در آن زندگی می‌کرد، واقع است.

این دختر می‌خواسته تا خودش را در کانال
این دختر می‌خواسته تا خودش را در کانال جمنا در چهار کیلومتری شهر سهارانپور بیاندازد

شاید او ترسیده بود یاهم ناخودآگاهانه، لحظه‌ای قبل از پریدن، به صورت یک‌باره تصمیم به جست‌وجوی یک روش ساده‌تر، برای پایان دادن به زندگی خود می‌گیرد. مبایلش را برمی‌دارد و در قسمت جست‌وجوی گوگل می‌نویسد که “چگونه خودکشی کنم؟”.

انگار او از خوش‌شانس‌های عالم زنده‌ها بوده است. گوگل به جای روش‌های دیگر خودکشی، برای او «شماره تلفن کمک‌رسانی به خودکشی» را نمایش می‌دهد. او به این شماره تماس می‌گیرد و به عنوان مشاور در انواع خودکشی، از او مشوره می‌طلبد، غافل از این‌که مشاور او معاون پولیس شهر است.

google-avoid-suicide-of-a-girl-2
او به دنبال راه‌های آسان‌تر خودکشی راهی گوگل می‌شود

داستان ادامه پیدا می‌کند و این فرمانده با هوشیاری و نیرنگ این دختر را از پریدن در کانال باز می‌دارد و از او می‌خواهد تا به دفترش بیاید تا راه‌های آسان‌تری را برای او نشان بدهد. جیتندرا کومار سانی (معاون فرمانده پولیس شهر) در این رابطه می‌گوید که “من دیروز از یک دختر روی شماره عمومی ام تماسی دریافت کردم، او خیلی نگران بود و در مورد خودکشی از من پرسید. او گفت که در گوگل جست‌وجو کرده و در نتیجه‌ی آن این شماره را پیدا کرده است.” این افسر پولیس در ادامه می‌افزاید که “من از او خواستم تا به دفتر من بیاید تا در مورد راه‌ها و جزییات آن باهم صحبت کنیم.”

google-avoid-suicide-of-a-girl-3
گفته می‌شود این دختر به شدت دچار آسیب‌های روانی و افسردگی شده بود

این افسر در ادامه از همکار زن خود می‌خواهد تا این مساله را پی‌گیری کند و در نهایت آنان می‌توانند زندگی یک انسان را نجات دهند. 🙂

تکنالوژی همواره از یک جناح لنگیده است و گاهی این‌گونه اشتباهات ناخواسته تا مرض حیات دوباره به هستی کمک می‌کند و خوب است گوگل به جای جواب درست دادن به این سوالات، راه‌های دیگری چون ماهیت و نقطه‌ی مرکزی این داستان را ارائه کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان