جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

جنگ هند و پاکستان؛ هکرهای پاکستانی وب‌سایت گارد ملی امنیتی هند را هک کردند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

گروه از افراد مظنون وابسته به پاکستان، روز گذشته وبسایت رسمی گارد ملی امنیتی (NSG) هند را هک کرده اند. این گروه با نشر پیام زننده و توهین آمیز ضد هندی، نخست وزیر هند را دشنام داده است.

هکرها، در صفحه اصلی این وب‌سایت، هم‌چنان یک تصویری از نیروهای امنیتی هند را که در حال لت و کوب غیر نظامیان می‌باشد، همراه با شعار “کشمیر را آزاد کنید” را نیز نشر کرده اند.

مقامات هندی گفته اند که آن‌ها قبلا در اوایل روز یک‌شنبه، متوجه تلاش‌های هکرها برای خارج کردن یان وبسایت از کنترول آنها شده بودند و نیروهای مبارزه با تروریزم در اداره‌ی مرکزی فرماندهی کابل این کشور، به زودی کنترول این وبسایت را  (www.nsg.gov.in) در اختیار گرفته و وبسایت را مسدود کردند.

صفحه‌ی اصلی این
صفحه‌ی اصلی این وبسایت پس از هک‌شدن

هکرها پس از گرفتن کنترول این وبسایت، آن‌را به نام “alone injector” معرفی کرده اند.

به گفته منابع رسمی هند، تلاش برای هک این وب‌سایت ممکن از سوی هکرهای پاکستانی انجام شده باشد، اما تأکید کرده اند که در تلاش اند تا مشخص کنند که هکرها از کجا دست به این اقدام زده اند.

این وب‌سایت متعلق به کماندوهای “black cat” کشور هند می‌باشد که از سوی اداره‌ی مرکزی NSG نگهداری می‌شود که اطلاعات عمومی در باره‌ی این نیرو، منشاء و عملیات‌های این نیروها به بیرون می‌دهد. مقامات این کشور گفته اند که  این موضوع به اطلاع مرکز معلوماتی ملی (NIC) رسانیده شده و “کار برگرداندن” آن به حالت عادی جریان دارد.

هک این وب‌سایت ممکن از سوی هکرهای پاکستانی انجام شده باشد

این نیروی کماندوی هند، در سال 1984 به عنوان واحد احتمالی فدرال، برای انجام مبارزه با تروریسم و ​​عملیات ضد دزدی دریایی ایجاد شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان