جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

قصه‌های افغانستان؛ از کشته‌شدن 60تروریست تا بازداشت یک انتحاری

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقامات امنیتی افغانستان، از کشته شدن 60 تروریست و بازداشت یک فرد انتحاری در این کشور خبر داده اند.

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده است که در نتیجه عملیات نظامی نیروهای امنیتی این کشور، در 24 ساعت گذشته در ولایت های مختلف، 60 تروریست کشته شده و 24 تن دیگر زخمی شده اند.

این عملیات‌ها که با حمایت نیروهای هوایی افغانستان همراه بوده، در ولایت‌های ننگرهار، لغمان، پکتیکا، لوگر، خوست، قندهار، ارزگان، زابل، بادغیس، هرات، فراه، فاریاب، قندوز و هلمند راه اندازی شده است.

در اعلامیه خبری این وزارت آمده است که در ولسوالی پچیراگام ولایت ننگرهار 21 نفر از افراد وابسته به گروه داعش کشته شده و  4 نفر دیگر زخمی شده اند.

وزارت دفاع ملی افغانستان
وزارت دفاع ملی افغانستان از کشته شدن 21 فرد وابسته به گروه داعش در ولایت ننگرهار این کشور خبر می‌دهد

این ولسوالی از مدتی قبل شاهد حضور گسترده گروه داعش است.

مقامات وزارت دفاع همچنین از عملیات نظامی در ولایت نا آرام ارزگان خبر داده و گفته اند که در این ولایت نیز نیروهای امنیتی افغانستان، 27 عضو طالبان را کشته و 8 نفر دیگر شان را، زخمی ساخته اند.

این وزارت همچنان گفته است که در عملیات‌های دیگر در ولایت‌های لوگر، قندوز و لغمان نیز، 8 تن از شورشیان طالب کشته شده اند.

بازداشت یک فرد انتحاری در پکتیکا

مقامات وزارت امور داخله افغانستان نیز، از دستگیری یک فرد انتحاری در ولایت پکتیکا خبر داده اند.

https://twitter.com/moispokesman/status/803924022572568576

صدیق صدیقی سخنگوی این وزارت در صفحه کاربری فیس بوک خود نوشته است که این فرد انتحاری صبح امروز چهار شنبه (10 قوس)، توسط نیروهای خاص پولیس ملی این کشور دستگیر شده است.

به گفته صدیقی، این فرد انتحاری، در یک مسافرخانه در منطقه شرنه ولایت پکتیکا دستگیر شده است. در ویدیویی که از سوی وزارت داخله منتشر شده است، این فرد می‌گوید که در پاکستان آموزش دیده است و قصد انجام یک حمله انتحای را داشته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان