جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

بی‌مربی؛ تیم جوان فوتبال افغانستان به مصاف تاجکستان می‌رود

خواندن 3 دقیقه
0
(0)

تیم ملی فوتبال افغانستان بدون حضور پیتر شگرت، مربی این تیم، برای برگزاری مسابقه‌ی دوستانه با تاجیکستان وارد این کشور شده است.

قرار است فردا یک‌شنبه تیم ملی تاجیکستان با تیم ملی افغانستان در شهر دوشنبه به مصاف هم بروند.

پیتر شگرد، مربی تیم ملی فوتبال افغانستان، به دلیل آنچه او مداخلات بیرونی و سیاسی در این تیم می‌داند، در صفحه‌ی رسمی فیسبوک‌اش استعفای خود را اعلام کرده است. او دلیل استعفایش را جابجایی چند بازیگر تیم ملی با بازیگران که پیش از این از تیم ملی فوتبال افغانستان استعفا کرده بود اعلام کرده است.

پیتر در میان افغان ها از محبوبیت خاصی برخوردار بود

گفته می‌شود که چند بازیگر دیگر از جمله اسلام الدین امیری که قبلا از این تیم استعفا داده بودند، در تیم آورده شده است و به عوض آن ها چند عضو دیگر از این تیم حذف شده اند.

در آخرین جلساتی که تیم ملی فوتبال افغانستان بخاطر مسابقات تاجیکستان داشته است، پتیر شگرد حاضر نشده که با آنان به تاجیکستان برود.

او در صفحه فیسبوک اش نوشته است “ما در یک سال گذشته بازیکنان بسیار خوبی در افغانستان و سراسر دنیا پیدا کردیم. ما از هشت بازی رسمی شش بُرد کسب کردیم که این در نوع خودش بزرگترین موفقیت تاریخ تیم ملی افغانستان است. هم‌چنان افغانستان برای اولین بار به مقدماتی جام آسیا در 2017 راه یافته است.”

او گفته است که چرا بازیگرانی که روی آن ها سرمایه گذاری شده و آموزش دیده اند، در تیم جای نداشته باشند.

اسلام الدین امیری، چندی پیش در لیگ هندوستان به عنوان بهترین بازیکن شناخته شده بود و از او با توپ طلای آن دوره تقدیر شد./ رسانه های اجتماعی
اسلام الدین امیری، چندی پیش در لیگ هندوستان به عنوان بهترین بازیکن شناخته شده بود و از او با توپ طلای آن دوره تقدیر شد./ رسانه های اجتماعی

همایون کارگر معاون فنی فدراسیون فوتبال افغانستان به رسانه‌ها گفته است که این مربی نباید با پس آمدن یک عضو تیم ملی، از این تیم استعفا دهد، چون اسلام الدین امیری و امرالدین شریفی از افغانستان و عضو این تیم می‌باشد.

در همین حال علی اصغر اکبرزاده، بازیکن و مربی پیشین تیم ملی فوتبال افغانستان، گزینش بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان را از صلاحیت‌های مربیان می‌داند و از دخالت فدراسیون فوتبال افغانستان انتقاد کرده است.

او افزوده است که “اسلام الدین امیری یکی از بازیگران لایق است اما مربی این تیم تشخیص داده که با آمدن اسلام الدین امیری ممکن مخالفت‌های دیگری در این تیم بوجود بیاید و بعضی از بازیگران دیگر که بالای آنان در این مدت سرمایه‌گذاری صورت گرفته است، این تیم را ترک کنند.”‌

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان